آئودی TT رودستر فاینال ادیشن معرفی گردید ، نسخه خداحافظی آئودی با TT

به گزارش وبلاگ اندورید، آئودی TT آماده جدایی از خط فراوری این برند است. Audi نسخه رودستر فاینال ادیشن این خودرو اسپرت محبوب را معرفی کرد تا مراسم خداحافظی با آن، با شکوه برگزار گردد. TT رودستر فاینال ادیشن 228 اسب بخاری، بلافاصله پس از معرفی وارد خط فراوری آئودی شد.

آئودی TT رودستر فاینال ادیشن معرفی گردید ، نسخه خداحافظی آئودی با TT
ویدیوی 207 اتوماتیک زیر آتش را در کانال یوتیوب وبلاگ اندورید پلاس دیدن کنید:

وبلاگ اندورید - آئودی TT یکی از نمادهای صنعت خودرو دنیا برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت کوچک بود. حتی تعداد محدودی از نسل دوم این خودرو وارد بازار خودرو کشورمان شد که اکنون با کارکردهای بالای صد هزار کیلومتر، قیمتی فراتر از 3 میلیارد و 800 میلیون تومان دارند.

آئودی TT به همراه مدل R8، مدل هایی هستند که با آغاز سال تازه میلادی دیگر در خط فراوری Audi حضور نخواهند داشت. در حقیقت پیش بینی می گردد که نمونه های برقی این خودروها، جای آنها را در خط فراوری بگیرند.

نسخه فاینال ادیشن TT با رنگ بسیار فوق العاده Audi Exclusive Goodwood Green Pearl به بازار می آید که یکی از رنگ های قابل انتخاب برای این خودرو اسپرت است. علاقه مندان به این محصول می دانند که این رنگ سبز خاص، یکی از رنگ هایی بود که نسل اول TT با آن به بازار وارد شد.

اما رنگ سقف پارچه ای طوسی این خودرو، برای اولین بار در TT قابل انتخاب است. یعنی تا پیش از معرفی این مدل، آئودی به صورت فراوری سری این سقف را برای دوست داران TT فراوری نکرده بود. انتخاب این رنگ برای سقف، کاملاً هماهنگ با تزئینات نقره ای رنگ خارجی در بدنه این خودرو است.

نسخه Final Edition آئودی TT کاملاً با سطح تجهیزات مدل S-Line به بازار می آید. رینگ های 20 اینچی برای اولین بار در این خودرو قابل خرید هستند و Audi لوگوهای S-Line را در داخل این خودرو حذف کرد.

خداحافظی با یک اسطوره

به جای دیدنی لوگوهای S-Line، علاقه مندان به TT می توانند از ترکیب آلومینویم و فیبرکربن در تریم داخلی آن لذت ببرند. تمامی این جزئیات با چرم Palomino Brown برای صندلی ها بسیار چشم نواز به نظر می رسند.

از لحاظ عملکرد فنی هم TT رودستر فاینال ادیشن با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو قابل خرید خواهد بود. این موتور قادر است 228 اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد.

این قدرت به وسیله گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ های TT منتقل می گردد و شتاب صفر تا صد کیلومتر 5.5 ثانیه ای را برای TT فراهم می نماید.

آئودی در مراسم رونمایی از آخرین نسخه TT گفت که سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ و سیستم تعلیق مغناطیسی این خودرو به صورت استاندارد در این مدل وجود دارند.

ویدیوی تست و آنالیز تیبا و ساینا را در کانال یوتیوب وبلاگ اندورید پلاس دیدن کنید:

آیین نامه رانندگی تغییر خواهد نمود/ کاهش هزینه متقاضیان گواهینامه

قیمت سمند سورن پلاس اعلام شد + جدول قیمت بازار آبان 1402

تعرفه واردات خودروهای وارداتی بنزینی ، دیزل و هیبریدی افزایش یافت + جدول تعرفه

قیمت بستیون T77 بهمن موتور معین شد / قیمت 5 خودرو وارداتی دیگر اعلام شد

منبع: بیت ران

به "آئودی TT رودستر فاینال ادیشن معرفی گردید ، نسخه خداحافظی آئودی با TT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی TT رودستر فاینال ادیشن معرفی گردید ، نسخه خداحافظی آئودی با TT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید