576 متر مربع به فضا های ورزشی کشور افزوده شد

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 230 پروژه ورزشی با عتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان طی هفته تربیت بدنی در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس 576 متر مربع به فضا های ورزشی افزوده شد.

576 متر مربع به فضا های ورزشی کشور افزوده شد

به گزارش خبرنگار، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای عالی ورزش انار که با حضور ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و محلی این شهرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در شواری عالی ورزش شهرستان انار، گفت: به عنوان فردی که سال ها ورزش حرفه ای نموده ام و در سمت های مختلف استان های تهران و آذربایجان مشغول بوده ام این را عرض می کنم، انارکی محمدی، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار نماینده ایست که میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی دارد.

او بیان داشت: وی شخصیتی است، علاوه بر اینکه در عمل کار با ارزشی را در مجلس انجام می دهد و یکی از نمایندگان تأثیرگذار در صحن است، از جمله نمایندگانیست که در کمیسیون اقتصادی نیز نقش ویژه ای را در بخش های مختلف ایفا می کند.

تقی زاده به بازدید امروز خود از شهرستان های انار و رفسنجان و پروژه های ورزشی آن ها اشاره کرد و اضافه نمود: خوشحالم از اینکه شهرستان های انار و رفسنجان را امروز از نزدیک بازدید کردم و پروژه ها را دیدم، جا دارد به تمام دست اندرکاران خسته نباشید بگویم.

او در بخش دیگری از سخنانش پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را یکی از نیرو های جوان و خوش فکر دانست و ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس به واسطه این انتخاب، ابراز امیدواری کرد: روز های خوبی را با آقای پاریزی در ورزش و جوانان داشته باشیم.

تقی زاده با بیان اینکه سلام گرم و صمیمانه سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را خدمت شما ابلاغ می کنم، شرح داد: تلاش می کنم قول هایی که وزیر ورزش و جوانان در سفر به انار داده اند (سالن ورزشی بانوان و ...) محقق شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از تشکیل یک جلسه اختصاصی با حضور وزیر، نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان، فرمانداران این دو شهرستان و استاندار کرمان طی هفته آینده در تهران خبر داد و بیان داشت: در این نشست، جمع بندی نهایی صورت می گیرد و تلاش می شود، قول های داده شده به منصحه ظهور برسند.

تقی زاده فدایی استاندار کرمان را از استانداران فهیم، تأثیرگذار، پیگیر و ساعی دانست و گفت: وی فردی است که شبانه روز برای این استان خدمات ویژه انجام می دهد که باید قدردانش بود.

او اضافه نمود: هم اکنون گام دوم انقلاب در جامعه ورزش و جوانان با موضوع سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، قوی تر و مستحکم تر از گذشته در حال انجام است.

تقی زاده با اعلام اینکه یک نهضت در ساخت و ساز های اماکن ورزشی در سراسر کشور در حال انجام است، از افتتاح 230 پروژه ورزشی با عتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان طی هفته تربیت بدنی در کشور خبر داد و گفت: بر این اساس 576 متر مربع به فضا های ورزشی اضافه نموده شد.

او اضافه نمود: امروز مفتخرم عرض کنم هم در انار و هم رفسنجان با توجه به فضا های ورزشی که افتتاح می شود (11 پروژه فعلی و 18 پروژه بعدی)، با عنایت خداوند استاندارد های کشوری را تصاحب خواهید کرد که این در شهرستان های انار و رفسنجان یکی از نویدهاییست که ما سالیان سال به آن امید زندگی و تلاش می کردیم در بخش ورزش حداقل ها را داشته باشیم.

تقی زاده شرح داد: امروز فضا های ورزشی که شما به آن رسیده اید در سایه کار و تلاش همه عزیزانی است که شبانه روز جنگیدند و همچنین انارکی نماینده مردم نیز با حمایت و هدایتی که در مرکز و استان دارند، نقش ویژه ای در ورزش این منطقه داشته اند.

او بیان داشت: ما نیز سعی می کنیم تمام تلاش خود را بکار ببندیم، هر چه در بخش های سالنی و روباز برای دیگر شهرستان ها تقسیم بندی شود، حتم بدانید دو برابر آن به آقای انارکی می رسد چرا که وی کسی است که ورزش و جوانان را در صحن مجلس و کنوانسیون ها رصد می کند.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد: با این نقش ویژه، در خود مجموعه کمیسیون تلفیق هم اتفاقات خوبی بیفتد و برای ورزش و جوانان علاوه بر 27 صدم درصدی که سال گذشته تصویب شده، امسال از مجموعه های نفتی و پتروشیمی، یک رقم خوب در نظر گرفته شود تا بتوانیم از آن بهره مند شویم.

تقی زاده از واریزی اعتبار به حساب هیئت های ورزشی خبر داد و گفت: امروز برای هیئت های ورزشی رقمی را در نظر می گیرم و به آقای پاریزی اعلام می کنم تا به حساب آن ها واریز شود.

او در زمینه راه اندازی دو خانه ورزش روستایی و تکمیل سالن ورزشی بانوان در این شهرستان قول مساعد داد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "576 متر مربع به فضا های ورزشی کشور افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "576 متر مربع به فضا های ورزشی کشور افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید