پیولی: زلاتان برای بازی با لاتزیو آماده نیست، تنها تیمی هستیم که مقابل اینتر ایستادیم

به گزارش وبلاگ اندورید، سرمربی تیم فوتبال میلان از غیب ستاره سوئدی اش در بازی فردا با لاتزیو خبر داد.

پیولی: زلاتان برای بازی با لاتزیو آماده نیست، تنها تیمی هستیم که مقابل اینتر ایستادیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ اندورید، استفانو پیولی در آستانه دیدار فردا شب (دوشنبه) شاگردانش در خانه لاتزیو در چارچوب هفته سی وسوم سری A ایتالیا گفت: زلاتان ابراهیموویچ کمی حس بهتری دارد اما برای بازی فردا آماده نیست. او می تواند در دیدار بعدی با بنونتو بازی کند. یا مانژوکیچ یا لیائو در بازی فردا می توانند در خط حمله بازی کنند. ماریو حس خوبی دارد و شخصیت لازم برای کمک به ما در محوطه جریمه حریف را دارد.

سرمربی میلان که تیم تحت هدایتش در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا و پشت سر اینتر صدرنشین است، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: این 32 بازی ثابت کرد که ما قویتر از هر تیم دیگری، به غیر از اینتر هستیم. ما تنها تیمی هستیم که مقابل آنها ایستادیم و حالا می توانیم بازی های انتهای فصل را با جاه طلبی مان انجام دهیم. هدف ما کماکان مثل سابق است. ما خوش شانس نبوده ایم و بر اساس شایستگی در این جایگاه از جدول هستیم.

وی افزود: ما نمی توانیم به این موضوع فکر کنیم که نمی خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. ما ثابت کردیم که تیم قدرتمندی هستیم، اما باید تا آخر همینطور باشیم. تیم هایی که در جمع چهار تیم برتر فصل را به انتها نبردند، ناامید خواهند شد. بازی مقابل رقبای مستقیم هم ارزش دوچندان دارد.

پیولی گفت: بازی فردا بازی مهمی برای ما و لاتزیو خواهد بود. لاتزیو تیم قدرتمندی است و آنها این فصل در لیگ قهرمانان بازی کردند و در بازی رفت آنها را شکست دادیم، اما بازی با لاتزیو همیشه متعادل و پایاپای بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: زلاتان برای بازی با لاتزیو آماده نیست، تنها تیمی هستیم که مقابل اینتر ایستادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: زلاتان برای بازی با لاتزیو آماده نیست، تنها تیمی هستیم که مقابل اینتر ایستادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید