پیت بوته جج از ادامه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استعفا داد

به گزارش وبلاگ اندورید، یک منبع کارزار انتخاباتی پیت بوته جج که در انتخابات دو ایالت اول پیشتاز رقابتهای درون حزبی دموکراتها بود گفته است وی از ادامه انتخابات کناره گیری نموده است.

پیت بوته جج از ادامه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استعفا داد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اندورید به نقل از آسوشیتدپرس، پیت بوته جج نامزد انتخابات درون حزبی دموکراتها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 از ادامه رقابتها انصراف داد.

این در حالیست که در انتخابات دو ایالت اول بوته جج از برنی سندرز و جو بایدن پیش افتاده بود و بسیاری وی را پدیده احتمالی انتخابات درون حزبی می دانستند.

با این حال وی در انتخابات در دو ایالت اخیر در کارولینای شمالی و نوادا چندان پیروز نبود و در حال حاضر بعد از سندرز و بایدن در صندلی سوم از نظر کسب آرای وکلای انتخاباتی برخوردار است.

این خبر هنوز به طور رسمی از سوی کارزار انتخاباتی وی اعلام نشده است اما دستیار وی گفته است یکشنبه شب به وقت محلی وی رسما این موضوع را اعلام خواهد نمود.

فرآیند انتخابات درون حزبی که از سه هفته پیش با رأی گیری در ایالت آیووا شروع شد، باید نهایتاً تا ژوئن 2020 در تمام 50 ایالت آمریکا برگزار گردد تا انتها در اواسط آن ماه در جلسه مجمع ملی حزب دموکرات نامزد این حزب برای رقابت با ترامپ انتخاب و معرفی گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "پیت بوته جج از ادامه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیت بوته جج از ادامه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید