هشدار دام پزشکی قزوین به رستوران ها ، کشف 400 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته

به گزارش وبلاگ اندورید، دامپزشکی قزوین به مراکز طبخ غذا و رستوران ها هشدار داد تا به تاریخ انقضای گوشت توجه ویژه داشته باشند.

هشدار دام پزشکی قزوین به رستوران ها ، کشف 400 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از وبلاگ اندورید، یداله کلهر معاون سلامت اداره کل دام پزشکی استان قزوین گفت: پیرو گزارشات واصله درباره عرضه و توقیف محموله های گوشت منجمد تاریخ منقضی در سایر استان ها، به همه مراکز طبخ غذا و رستوران ها در استان هشدار داده می گردد که به تاریخ انقضای گوشت توجه داشته باشند.

کلهر با اشاره به اعتبار یکساله گوشت گوساله منجمد اضافه نمود: بعضی از توزیع نمایندگان گوشت منجمد، با خرید گوشت هایی که تاریخ انقضای چندروزه دارند و یا تاریخ گذشته هستند به دلیل قیمت پایین تر، گوشت ها را در رستوران ها و مراکز طبخ غذا توزیع می نمایند که این گوشت ها در صورت تاریخ گذشته بودن توقیف خواهد شد.

او اضافه نمود: تاکنون با شناسایی یک فرد، 400 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته توقیف شده است.

معاون سلامت اداره کل دام پزشکی استان گفت: مواردی هم گزارش شده که واحدهای غذا پزی پس از انقضای تاریخ گوشت گرم و یا منجمد، محموله گوشت قرمز را از لفاف مربوطه خارج و یا چرخ می نمایند که تاریخ فراوری و انقضای آن معین نباشد که در صورت مشاهده مواردی از این دست با فرد متخلف برخورد می گردد.

این مقام مسئول تاکید نمود: دام پزشکی افرادی را که نسبت به توزیع و مصرف گوشت های فاقد معینات و یا تاریخ گذشته اقدام نمایند، به مراجع قضایی معرفی خواهد نمود.

معاون سلامت اداره کل دام پزشکی به مردم توصیه کرد برای تهیه گوشت منجمد وتازه به تاریخ انقضای مندرج روی گوشت دقت نمایند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به وسیله سامانه پیامکی 50001512 به دام پزشکی اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار دام پزشکی قزوین به رستوران ها ، کشف 400 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دام پزشکی قزوین به رستوران ها ، کشف 400 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید