مردم از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری نمایند

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می گردد از سفر به این استان خودداری نمایند.

مردم از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری نمایند

به گزارشز ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مجید صفائی اضافه نمود: طبق دستور وزارت میراث فرهنگی، هرگونه پذیریش مسافر در فضا های ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه ها ممنوع است.

او مطرح نمود: در ایام نوروز 99 برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضا های عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که سبب تجمع مردم گردد، ممنوع است.

صفایی اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می گردد از سفر به این استان خودداری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از نابودی کامل این ویروس در وقت مناسب با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم می کنیم.

صفائی ابراز کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه به مهمان نوازی در کشور معروف بوده اند و تصمیم گرفته شده مبنی بر عدم پذیرش مسافران و گردشگران، برای سلامتی هم وطنان مان است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مردم از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید