بازدید ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از خدمات رسانی به مسافران درخراسان رضوی

به گزارش وبلاگ اندورید، ناظرعالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از خدمات رسانی به مسافران نوروزی درخراسان رضوی بازدید کرد که در این بازدید مسافران مسائل شان را مطرح، البته از خدمات رسانی نیز ابراز رضایت کردند.

بازدید ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از خدمات رسانی به مسافران درخراسان رضوی

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رسول فلاحت، ابتدا از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی بازدید کرد و سچس از مرکز سامانه پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات بازدید کرد وبا مسئول این سامانه در استان گفت و گو کرد.

در ادامه رسول فلاحت ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از محل استقرارکمیته حمل ونقل و آمار ستاد خدمات سفر استان و از دوربین های نظارت تصویری جاده های استان در اداره کل حمل و نقل و پایانه ها بازدید کرد.

در این بازدید ابراهیم نصری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با بیان این که جاده های استان با 40 دوربین پایش می گردد، گفت: هم چنین در این مرکز به تلفن های سامانه 141 پاسخگویی می گردد که از ابتدای ایام نوروز 98 تاکنون 130 هزار نفر با این سامانه تماس گرفته اند.

در ادامه ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در خراسان رضوی از دوربین های نظارت تصویری شهر مشهد در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد بازدید کرد.

رسول فلاحت با اشاره به رصد این دوربین ها گفت: براساس آن چه در دوربین های نطارتی سطح شهر مشهد مشاهده کردم ، در خیابان های مشهد گره ترافیکی وجود نداشت و ترافیک در مشهد روان است.

هم چنین بازدید های ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد ادامه یافت و ازایستگاه استقبال از زائران با بازی های تفریحی و سرگرمی و غرفه های نقاشی بچه ها و فروش کتاب، نمایشگاه و مرکز مشاوره آستانقدس بازدید شد.

فلاحت در این بازدید با تعدادی از مسافران ورودی و خروجی پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد گفت و گو کرد و به برطرف بعضی مسائل نیز تذکر داد.

پذیرش هتل، لابی، بخش فروش صنایع دستی، اتاق ها و آژانس خدمات مسافرتی تاسیسات گردشگری مورد بازدید نهاده شد.

هم چنین بازدید های ناظرعالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در خراسان رضوی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری مشهد عصر نیز ادامه یافت و چندین هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر در کوچه های خیابان امام رضا(ع) منتهی به حرم مطهررضوی مورد بازدید نهاده شد.

منبع: میراث آریا

به "بازدید ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از خدمات رسانی به مسافران درخراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید ناظر عالی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور از خدمات رسانی به مسافران درخراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید