مدیران مدارس مراقبت سو استفاده از شاد باشند

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - مدیرعامل سامانه شاد درباره نحوه استفاده سودجویان از سامانه شاد و برخورد با آن ها توضیحاتی داد.

مدیران مدارس مراقبت سو استفاده از شاد باشند

به گزارش برنا، علی کاظم زاده مدیرعامل سامانه شاد گفت: ایجاد کانال ها در شبکه شاد فقط برای مدیران مدارس و صرفا با تأیید آموزش و پرورش انجام می گردد که در این راستا مدیر به آموزش و پرورش درخواست می دهد و واحدهای فناوری کانال را برای آن ها ایجاد می نمایند و در ادامه مدیر می تواند از آن کانال استفاده کند.

وی با بیان اینکه امکان ایجاد کانال های غیر اخلاقی با محتواهای نامتعارف در سامانه شاد وجود ندارد، اضافه کرد: اگر کانال های نامتعارف در سامانه شاد دیده می گردد به علت تخلفی است که مدیران کانال ها انجام می دهند و کد فعال سازی خود را در اختیار افراد کلاهبرداری که به نام پشتیبانی شاد فعال هستند، قرار می دهند.

کاظم زاده ادامه داد: در چنین حالتی یک نفر شبیه به اکانت پشتیبانی شاد، اکانتی را ایجاد می نماید و به مدیر پیغام می دهد که اکانت شما در خطر است و ضروری است کد فعال سازی خود را در اختیار ما قرار دهید، فرد کلاهبردار با دسترسی به اکانت مدیر، خود را مدیر کانال نموده و اکانت مدیر را از مدیریت کانال حذف می نماید، سپس با انتشار مطالبی که نامناسب و در نهایت با افزایش ممبرها، اقدام به فروش کانال می نماید.

مدیرعامل سامانه شاد گفت: از کاربران شاد درخواست می کنیم، کد فعالسازی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و توجه داشته باشند که اکانت های رسمی پشتیبانی شاد تیک آبی دارند.

کاظم زاده گفت: اگر چنین مواردی از سوی مدیرهای کانال ها لحاظ گردد هیچ سواستفاده ای صورت نمی گیرد و محتوای نامناسبی هم فراوری و منتشر نمی گردد.

کاظم زاده اضافه کرد: پلتفرم شاد از سه طریق گزارش تخلف را دریافت می نماید که شامل پلیس فتا، حراست آموزش و پرورش و گزارش کاربران است. به همین دلیل در صورتی که احتیاج به اعمال محدودیت یا مسدودی اکانت های متخلف باشد، این اقدامات انجام می گردد.

مدیر عامل سامانه شاد درباره دانش آموزانی که در شبکه شاد اقدام به فعالیت های غیر درسی می نمایند، اضافه کرد: شاد یک بخش پیغام رسان دارد که همه دانش آموزان می توانند در آن فعالیت داشته باشند، اما ما سعی کردیم امکانات به طوری طراحی گردد که دانش آموز از آسیب های فضای مجازی دور باشد.

وی در تشریح این اقدامات گفت: سرویس جستجوی شادبین را راه اندازی کردیم که اگر دانش آموز می خواهد جستجویی انجام دهد، به جای سرچ در گوگل، در سامانه شاد بتواند اطلاعات خود را کسب کند.

کاظم زاده توضیح داد: این موتور جستجو یک موتور جستجوی پالایش شده برای کودک و نوجوان است و محتواهای نامناسب را در نتایج جستجو نمایش نمی دهد.

مدیرعامل سامانه شاد درباره رایگان بودن اینترنتی خدمات شاد ادامه داد: در بستر موبایلی کاربر باید بسته اینترنت فعال داشته باشد که GPRS دستگاه فعال گردد و زمانی که از شاد استفاده می نماید، هزینه ای صرف نمی گردد و از بسته کاربر اینترنت کم نمی گردد.

کاظم زاده گفت: پیغامرسان و فعالیت های آموزشی در شاد رایگان است اما مواردی مانند موتور جستجو و سرویس بارکد خوان با تعرفه مصوب محاسبه می گردد. که این موارد نیز در نرم افزار معین شده است.

وی درباره افزایش امکانات نو سامانه شاد گفت: امکانات شاد در حال افزایش است و سعی می کنیم دسترسی و تجربه کاربری راحت تری را در اختیار کاربران قرار دهیم.

مدیرعامل سامانه شاد گفت: تا چند روز آینده بخش های نوی از سامانه شاد معرفی می گردد که بسیار هم مهم و کاربردی هستند.

کاظم زاده درباره دسترسی دانش آموزان نابینا به این سامانه توضیح داد: ما دوست نداریم هیچ دانش آموزی از تحصیل باز بماند، لذا در حال طراحی قابلیت های ویژه نرم افزار برای دانش آموزان استثنایی هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مدیران مدارس مراقبت سو استفاده از شاد باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران مدارس مراقبت سو استفاده از شاد باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید