لیسبون میدان سختی برای مدعیان المپیک است، سهمیه سوم از آن امیر است

به گزارش وبلاگ اندورید، حسن روحانی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: خدا را شکر همه نفرات اعزامی از شرایط خیلی خوبی در آستانه سفر به لیسبون برخوردارند. برنامه های کادر فنی در هر دو بخش فنی و بدنسازی طبق برنامه پیش رفت و با امکانات خوبی که در اردو داشتیم، کاراته کاها به آمادگی خیلی خوبی دست پیدا نموده اند.

لیسبون میدان سختی برای مدعیان المپیک است، سهمیه سوم از آن امیر است

وی اضافه نمود: لیسبون آخرین مرحله از رقابتهایی است که امتیاز آن برای کسب سهمیه به وسیله سیستم رنکینگ محاسبه خواهد شد و این موضوع شرایطی متفاوت با دوره های گذشته کاراته وان رقم زده است. بدون شک همه کاراته کاهای مدعی با آمادگی بالا به میدان می آیند و پیش بینی می گردد در لیسبون یکی از سخت ترین تورنمنت را ببینیم که البته ما هم برای حضور در این مسابقات آماده هستیم.

مربی تیم ملی کاراته ادامه داد: کاراته کاهای مدعی کسب سهمیه در لیسبون باید هر چه دارند روی تاتامی به نمایش بگذارند. نفرات ما هم بخصوص در دو وزن 84- و 84+ کیلوگرم، یعنی پورشیب و گنج زاده آمادگی بالایی دارند. به عبارتی در بهترین شرایط خود هستند و انگیزه بالایی دارند و به امید خدا برای کسب بهترین نتایج به میدان می رویم و ان شالله که هر که شایسته است، سهمیه خود را روی تاتامی بدست خواهد آورد.

وی در مورد شرایط امیر مهدیزاده هم گفت: برای آماده سازی امیر برنامه های خاصی داریم، این برنامه ها برای نتیجه دریافت در آخرین مرحله از مسابقات انتخابی در پاریس است که حضور در مسابقات کاراته وان لیسبون هم جزئی از همین برنامه است. با توجه به شرایط مسابقات لیسبون، فرصت بسیار خوبی است تا آخرین شرایط فنی، بدنی، روحی و روانی او را محک بزنیم. بعد از این رقابتها هم فرصت خوبی داریم که هم رقبا را بررسی کنیم و هم اینکه روی نقاط ضعف و قوت خود امیر تمرکز نموده و به امید خدا بتوانیم با هر سه نماینده خود راهی توکیو شویم.

روحانی در مورد سختی مبارزه اول برای مهدیزاده گفت: کلاً مبارزه اول برای همه ورزشکاران در رشته های انفرادی اهمیت ویژه ای دارد تا ورزشکار بتواند به شرایط سالن، تاتامی و رقبا آشنایی پیدا نموده به نوعی بدن راه بیفتد، امیر کاراته کای با تجربه ای است که مدال های متعدد دنیای، آسیایی و.. را در کارنامه دارد و ثابت نموده که توانایی پیروزی بر هر رقیبی را دارد و ان شالله سهمیه سوم را در پاریس خواهیم گرفت.

مربی تیم ملی در خاتمه گفت: مجموعه کاراته زحمات زیادی در طول سه سال اخیر برای موفقیت در بازی های المپیک کشیده و امیدواریم با تداوم این حمایت ها بتوانیم به هدف خود که همان کسب نتیجه ای مطلوب در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا است، برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیسبون میدان سختی برای مدعیان المپیک است، سهمیه سوم از آن امیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیسبون میدان سختی برای مدعیان المپیک است، سهمیه سوم از آن امیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید