فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان معارفه شد

به گزارش وبلاگ اندورید، مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با حضور سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، سرهنگ کمالوند رئیس پلیس پیشگیری کردستان وتعدادی از مسئولان استانی امروز یکشنبه 25 فروردین 98 برگزار گردید.

فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان معارفه شد

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در این مراسم سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با اشاره به اینکه میراث فرهنگی بخش اصلی هویت هر ملتی است، گفت: تعامل و همکاری تنگاتنگ نیروهای انتظامی، مرزبانی، گذرنامه و کلانتریها با اداره کل میراث فرهنگی دستیابی به اهداف حفاظتی و امنیتی در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را سهل تر کرده است.

وی همدلی و اهتمام جدی نیروی انتظامی و سایر ارگانهای امنیتی در همکاری با میراث فرهنگی را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: میراث فرهنگی به لحاظ وظایف محوله، سازمان بزرگی است و اهداف مقدس و والایی دارد.

علوی تجربیات ارزشمند حاصل از همکاری با سرهنگ غلامحسین امیری و تلاشهای ایشان در حفظ و صیانت از آثار تاریخی را ستودنی عنوان نمود و اضافه کرد: این همکار گرانقدر بارها با به خطر انداختن جان خود از مواریث فرهنگی حفاظت کرده و خاطرات فداریهایش برای همواره ماندگار است و حالا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

در ادامه سرهنگ کمالوند رئیس پلیس پیشگیری استان تعامل و همکاری فی مابین نیروی انتظامی و سایر ارگانهای دولتی را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم ارزیابی کرد و گفت: درهر جایی تعامل حاکم باشد پیشبرد کار آسان تر و سهل تر خواهد بود.

کمالوند گفت: با توجه به حساسیت موضوع حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی انتخاب فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان با دقت زیادی صورت گرفته که با توجه به سوابق درخشان و تجربیات فراوان جناب سرهنگ مرادی این سمت و وظیفه خطیر به ایشان سپرده شد.

در خاتمه این مراسم با قرائت لوح تقدیر فرمانده نیروی انتظامی استان خطاب به سرهنگ امیری فرمانده سابق یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی و قرآئت حکم انتصاب سرهنگ مرادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت و همچنین قرائت متن لوح سپاس مدیرکل میراث فرهنگی کردستان خطاب به سرهنگ امیری از خدمات او در دوران خدمت در کسوت فرمانده یگان حفاظت استان تجلیل و برای سرهنگ مرادی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: میراث آریا

به "فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید