عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شروع عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر اطلاع داد.

عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری شهرستان نیر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل که در فرمانداری شهرستان نیر برگزار گردید، اظهار کرد: عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است.

او با اشاره به اینکه علاوه بر این 5 پروژه گردشگری نیز در شهرستان نیر در حال اجرا است، افزود: ساماندهی پل تاریخی نیر نیز به محض مساعد شدن هوا شروع خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری نیر در حال اجرا است و تا سرانجام فروردین سال 98 این مطالعات به سرانجام خواهد رسید.

فلاحی با تاکید بر اینکه به محض اتمام این مطالعات، مسائل این منطقه به صورت ریشه ای حل خواهد شد، ادامه داد: تامین زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری نیر طبق برنامه ریزی در حال اجرا است.

او افزود: شهرستان نیر از جاذبه های ویژه گردشگری برخوردار است و حمایت از سرمایه گذاری در این شهرستان به صورت ویژه پیگیری می گردد.

منبع: میراث آریا

به "عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید