عشق و مهاجرت موضوع فیلم بعدی ام است، دوران عاشقی در آمریکا

به گزارش وبلاگ اندورید، علیرضا رئیسیان کارگردان سینما که این روزها فیلم دوران عاشقی را روی پرده دارد درباره ایده فیلم تازه اش به خبرنگاران گفت: ایده نگارش فیلمنامه ای با موضوع عشق و مهاجرت را دارم که البته هنوز به شکل متمرکز فیلمنامه آن نوشته نشده و تنها در حد یک ایده است. برای تولید مشترک این فیلم با کشور کانادا و مذاکره در این رابطه سفری به این کشور داشته ام و در حال فراهم کردن مقدمات پیش تولید هستم.

عشق و مهاجرت موضوع فیلم بعدی ام است، دوران عاشقی در آمریکا

وی با اشاره به استقبال از فیلم دوران عاشقی بیان کرد: استقبال از این فیلم سینمایی بیش از انتظارم بود. خوشبختانه فیلم توانست طی سه هفته به آمار فروش بالغ بر یک میلیارد و نیم دست یابد که این رقم برای یک فیلم غیر کمدی آمار خوبی است و نوعی رکورد برای سینمای ایران در بعد از انقلاب به شمار می آید.

کارگردان فیلم پرونده هاوانا متذکر شد: البته این آمار بعد از اکران فیلم مجید مجیدی دستخوش تغییر می شود و تعدادی از سالن های اصلی فیلم به محمد رسول الله (ص) تعلق می گیرد اما در نهایت طبق آمار رسانه های جمعی میزان استقبال از فیلم دوران عاشقی خوب بوده است.

رئیسیان درباره جزئیات نمایش دوران عاشق در کشور آلمان مطرح نمود: طبق برنامه ریزی اجرا شده قرار بر این است فیلم دوران عاشقی را در 4 شهر آلمان نیز اکران کنیم که طبق اطلاعاتی که در دست داریم بلیت های 4 سانس نمایش فیلم نیز پر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: پس از آلمان، دوران عاشقی در آمریکا و کانادا و بعد هم در دوبی روی پرده می رود.

فیلم سینمایی دوران عاشقی با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، سوگل قلاتیان، نسیم ادبی و ... در حال حاضر روی پرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عشق و مهاجرت موضوع فیلم بعدی ام است، دوران عاشقی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشق و مهاجرت موضوع فیلم بعدی ام است، دوران عاشقی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید