زیدان: چیزی از کوشش رئال مادرید برای جذب مسی نمی دانم، آنقدر ذهنم درگیر هست که به پست گریزمان فکر نکنم

به گزارش وبلاگ اندورید، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی بعدی شاگردانش به جنجالی که درباره کوشش چند سال پیش کهکشانی برای جذب لیونل مسی شکل گرفته است توجه نشان نداد.

زیدان: چیزی از کوشش رئال مادرید برای جذب مسی نمی دانم، آنقدر ذهنم درگیر هست که به پست گریزمان فکر نکنم

به گزارش وبلاگ اندورید، زین الدین زیدان در گفت و گو با وبلاگ اندورید قبل از مصاف فردا شب (شنبه) رئال مادرید مقابل کادیس در هفته ششم لالیگا درباره این بازی گفت: شرایط تیم برای همه تعیین است. 12 روز است که من بدون تعداد زیادی از بازیکنانم تمرینات را برگزار نموده ام اما تمرینات مان خوب بوده است. بازیکنان ملی پوش ما بدون مشکل خاصی برگشته اند که این مهمترین چیز است. از الان به بعد شش بازی مهم داریم که باید به بهترین شکل خودمان را برای آنها آماده کنیم. کادیس اولین حریف مان است، یک تیم بسیار منظم که به لطف همین فاکتور توانسته صعود کند و حالا مقابل ما قرار خواهد گرفت. فکر می کنم که آنها حریف سرسختی هستند اما همه تیم های حاضر در لیگ سرسخت هستند. تیم هایی که از دسته دوم صعود می نمایند را هم نباید دستکم گرفت چون در لیگ دسته دوم هم رقابت های سختی در جریان است. به هر حال ما باید برای این بازی آماده باشیم چون هر سه امتیاز بازی را می خواهیم.

زیدان درباره تمایل رئال مادرید به خرید کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن گفت: درباره رئال مادرید شایعات فراوانی وجود دارد و من قصد ندارم درباره یک بازیکن خاص صحبت کنم. این شایعات نه روی ما تأثیر می گذارند نه اذیت مان می نمایند. چیزی که دیگران می گویند روی رختکن تیم ما تأثیر ندارد. بازار جابجایی هم بسته شده است. ما تیمی که برای جنگیدن ضروری است را داریم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره موضوع کوشش نافرجام رئال مادرید برای جذب لیونل مسی در سال 2013 هم تأکید کرد: من چیزی نمی دانم پس چیزی نمی توانم به شما بگویم. درباره بازیکنی که به ما تعلق ندارد هم صحبت نمی کنم. همه می دانیم مسی چه کسی است، چه کارهایی انجام داده و دارد انجام می دهد اما او بازیکن من نیست پس نمی توانم درباره اش اظهارنظر کنم و هیچ چیزی هم درباره سؤالی که از من می پرسید نمی دانم. پست گریزمان در بارسلونا؟ اینها به ما ربطی ندارد. آنقدر ذهنم مشغول هست که نخواهم به چیزهای نامربوط فکر کنم. من هیچ نظری درباره این موضوع ندارم پس متأسفم که جواب تان را نمی دهم.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران میزبان کادیس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ اندورید بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زیدان: چیزی از کوشش رئال مادرید برای جذب مسی نمی دانم، آنقدر ذهنم درگیر هست که به پست گریزمان فکر نکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: چیزی از کوشش رئال مادرید برای جذب مسی نمی دانم، آنقدر ذهنم درگیر هست که به پست گریزمان فکر نکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید