رقیب علیرضا در فولام؛ خیال جهانبخش راحت شد

به گزارش وبلاگ اندورید، آنتونی نوکارت، رقیب جدی جهانبخش در برایتون از این تیم جدا شد تا پیراهن فولام در چمپیونشیپ را بپوشد. اتفاقی که برای حضور در ترکیب اصلی برایتون به سود جهانبخش است.

رقیب علیرضا در فولام؛ خیال جهانبخش راحت شد

رقیب جهانبخش، خرید جدید فولام

علیرضا جهانبخش بعد از موفقیت در آلکمار و کسب عنوان آقای گلی در لیگ هلند، پیراهن برایتون در لیگ برتر انگلیس را پوشید اما از همان ابتدا با یک رقیب جدی و قدرتمند روبرو شد. رقیبی فرانسوی به نام آنتونی نوکارت. جهانبخش در طول فصل 2019-2018 فوتبال انگلیس رقابتی جدی با نوکارت انجام داد، تا جایی که کریس هیوتون تصمیم می گرفت یکی از آن ها را در زمین قرار بدهد و دیگری را روی نیمکت بنشاند. البته در بعضی بازی ها نیز جهانبخش و نوکارت در ترکیب برایتون نهاده شدند و همزمان بازی کردند، درست مانند بازی سرانجامی فصل مقابل منچسترسیتی که علیرضا وینگر چپ بود و نوکارت وینگر راست.

حالا و با سرانجام شایعه ها پیرامون جدایی علیرضا جهانبخش و حضور او در فاینورد، هافبک- مهاجم تیم ملی به اردوی این تیم رفته و عملکردش مورد توجه گراهام پاتر نهاده شده. مربی انگلیسی و سابق اوسترسوند و سوانسی سیتی که این فصل جانشین هیوتون در برایتون شده است. با ادامه حضور جهانبخش در برایتون، مدیران این باشگاه با جدایی آنتونی نوکارت موافقت کردند و این بازیکن چپ پا نیز تصمیم گرفت پیراهن فولام را بپوشد. تیمی که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت اما پس از سقوط حالا باید در چمپیونشیپ حاضر گردد و جواز صعود به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در انگلیس را به دست بیاورد.

نوکارت که سابقه بازی در گویین کامپ، لسترسیتی و استانداردلیژ را در کارنامه دارد، یکی از بهترین خریدهای اسکات پارکر- هافبک سابق تیم ملی انگلیس و سرمربی فعلی فولام - محسوب می گردد. نوکارت فصل قبل 30 بار در ترکیب برایتون نهاده شد، 1832 دقیقه بازی کرد و 2 گل زد. به همین دلیل در فولام روی نوکارت حساب ویژه ای باز نموده و از او استقبال بزرگی انجام داده اند. جدایی آنتونی نوکارت از برایتون به سود جهانبخش هم خواهد بود، چون حالا این بازیکن ایرانی می تواند با خیالی آسوده تر به فکر بازی در ترکیب ثابت تیمش باشد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "رقیب علیرضا در فولام؛ خیال جهانبخش راحت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب علیرضا در فولام؛ خیال جهانبخش راحت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید