داستان پیچیده حضور پیمان بابایی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران: پرسپولیس بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر، کوشش زیادی می نماید تا خیلی سریع یک مهاجم تازه را به تیمش تزریق کند. اگرچه این تیم و البته سرمربی اش، یحیی گل محمدی، پیش از این بار ها از احتیاج به مهاجم خارجی یاد نموده اند، ولی به نظر می رسد دو گزینه داخلی هم مدنظر یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

داستان پیچیده حضور پیمان بابایی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ اندورید، پیمان بابایی مهاجم تراکتور و علیرضا کوشکی، بازیکن هجومی باشگاه پیکان بازیکنانی هستند که شایعه شده در لیست خرید گل محمدی قرار گرفته اند. البته که شرایط برای جذب این دو بازیکن که با تیم هایشان قرارداد دارند چندان ساده به نظر نمی رسد، ولی به هر روی، حضور در پرسپولیس برای هر بازیکنی می تواند وسوسه کننده باشد.

در این میان، اما شرایط پیمان بابایی جالب تر شده است؛ این بازیکن صفحه رسمی تراکتور را آنفالو نموده تا شایعه حضورش در پرسپولیس پررنگ تر گردد؛ از طرفی عنوان شده، چون این مهاجم به میزانی که باید دریافت اقتصادی از باشگاه تراکتور نداشته می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و در همین جابجایی پیش رو راهی پرسپولیس گردد. با این حال از تبریز خبر می رسد که پیمان بابایی به قدری دریافتی داشته که نتواند به این سادگی قراردادش را فسخ کند. از طرفی نزدیکان بابایی چنین ادعایی را رد نموده و عنوان نموده اند این بازیکن می تواند کاملا قانونی قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

تراکتور، اما با اشاره به قرارداد داشتن بابایی و مدارک مربوط به پرداخت اقتصادی به این بازیکن، میخواهد مانع از جدایی این مهاجم در همین زمستان جاری گردد.

منبع: فرارو

به "داستان پیچیده حضور پیمان بابایی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان پیچیده حضور پیمان بابایی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید