خبرنگاران 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی فعالیت می نمایند

به گزارش وبلاگ اندورید، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از فعالیت 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در استان اطلاع داد و گفت: از این تعداد 23 تشکل دارای مجوز از وزارت کشور هستند.

خبرنگاران 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی فعالیت می نمایند

حمید قاسمی روز سه شنبه در بازدید از پناهگاه زیست محیطی یاشیل میشو مرند اظهار کرد: فعالیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد زیست محیطی موجب تغییر و تحول سیمای محیط زیست و بهره گیری از ظرفیت های داوطلبانه در حوزه محیط زیست استان می گردد.

دبیر تشکل زیست محیطی یاشیل میشو شبستر نیز در این بازدید با ارائه گزارش از اهم فعالیت های اجرا شده، پیشنهادات و اهداف تشکل بخشی از مسائل و نیازهای ترابری و حفاظتی این تشکل مردم نهاد را تشریح کرد.

عباس عادلی نیا اضافه نمود: بهره گیری از ظرفیت ها در راستای اجرای برنامه های حفاظت و مدیریت مناطق چهارگانه محیط زیست و گونه های در معرض تهدید از جمله مهم ترین اهداف تشکیل تشکل زیست محیطی یاشیل میشو است.

موافقت با موارد مطروحه تشکل زیست محیطی یاشیل میشو از جمله طرح ایجاد سایت نگهداری، تکثیر و رها سازی کل و بز در پناهگاه یاشیل میشو، برنامه درخت کاری و بازدید میدانی از منطقه یاشیل میشو از جمله دیگر برنامه های مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی در این بازدید بود.

کوهستان میشو، حد فاصل شهرستان های شبستر و مرند در آذربایجان شرقی و ضلع شمالی دریاچه ارومیه، زیست بوم متنوعی از پوشش گیاهی و جانوری را در خود جای داده و گروه زیست محیطی یاشیل میشو از سال1387 در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در این گوشه از طبیعت زیبای استان آذربایجان شرقی فعالیت می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 57 تشکل محیط زیستی و منابع طبیعی در آذربایجان شرقی فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید