خبرنگاران رای دهندگان باید در حوزه انتخابیه ای که دور نخست رای دادند، رای دهند

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران- خبرنگاران- بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، رای دهندگان در دور دوم انتخابات مجلس منحصرا در حوزه انتخابیه ای می توانند رای دهند که در دور نخست رای داده اند.

خبرنگاران رای دهندگان باید در حوزه انتخابیه ای که دور نخست رای دادند، رای دهند

به گزارش روز آدینه وبلاگ اندورید از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه شماره 42 ستاد انتخابات کشور به این توضیح است: به اطلاع کلیه هموطنان حوزه های انتخابیه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، به استناد تبصره 4 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای دهندگان در دور دوم انتخابات منحصرا در حوزه انتخابیه ای می توانند رای دهند که در مرحله اول رای داده اند.

این اطلاعیه می افزاید کسانی که در دور نخست در هیچ یک از حوزه های انتخاباتی رای نداده باشند هم می توانند در انتخابات شرکت نموده و رای خود را به نامزد مورد نظر بدهند.

در اطلاعیه 42 ستاد انتخابات کشور تاکید شده است، رای دهندگان به منظور رعایت اصول بهداشتی، علاوه بر استفاده از ماسک، در حد امکان اتوماتیک شخصی به همراه داشته و پس از انداختن رای به داخل صندوق اخذ رای، بلافاصله شعبه را ترک نمایند.

به گزارش وبلاگ اندورید، دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح امروز - آدینه - در 10 حوزه انتخابیه شروع شده است و رای گیری تا ساعت 18 ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رای دهندگان باید در حوزه انتخابیه ای که دور نخست رای دادند، رای دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رای دهندگان باید در حوزه انتخابیه ای که دور نخست رای دادند، رای دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید