جام اتحادیه، اولین قهرمانی فصل برای منچسترسیتی

به گزارش وبلاگ اندورید، استرلینگ آخرین پنالتی منچسترسیتی را وارد دروازه چلسی کرد تا این تیم قهرمان جام اتحادیه انگلیس گردد.

جام اتحادیه، اولین قهرمانی فصل برای منچسترسیتی

جام اتحادیه، اولین قهرمانی فصل برای منچسترسیتی

منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس پیروز شد چلسی را در ضربات پنالتی شکست دهد و به اولین قهرمانی فصل برسد. بازی پس از 120 دقیقه با تساوی بدون گل به خاتمه رسید و سیتی در ضربات پنالتی پیروز شد به فزونی 4 بر 3 برسد. شاگردان گواردیولا هنوز در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بخت قهرمانی دارند.

اتفاق جنجالی این بازی کم حادثه در اواخر وقت اضافه دوم بود که کپا، دروازه بان چلسی حاضر به بیرون رفتن از زمین نشد تا خودش در ضربات پنالتی درون دروازه باشد. ساری، سرمربی چلسی پیش از ضربات پنالتی می خواست کابایرو، دروازه بان آرژانتینی تیمش که تبحر زیادی در مهار ضربات پنالتی دارد را به زمین بفرستد، ولی کپا در زمین باقی ماند. دروازه بان جوان اسپانیایی توانست ضربه پنالتی لروی سانه را مهار کند، ولی ژرژینیو و داوید لوئیز ضربات شان برای چلسی را از دست دادند تا جام به سیتی برسد. زننده آخرین پنالتی سیتی رحیم استرلینگ بود. -

ساری که تیمش به تازگی در لیگ برتر با 6 گل مغلوب سیتی شده بود، چلسی را با ترکیبی محتاطانه به زمین فرستاد و ادن هازار تک مهاجم تیم بود. چلسی با این بازی بسته توانست سیتی را کنترل کند، هرچند شاگردان گواردیولا در جریان بازی چند فرصت خوب را هم از دست دادند. در طرف دیگر چلسی هم روی حرکات انفرادی هازار و ضدحملات می توانست برخلاف جریان بازی به گل برسد.

بعد از این شکست همه نگاه ها به باشگاه چلسی است که آیا همچنان به ساری اعتماد می نماید یا سراغ مربی جدیدی می رود. این تیم چهارشنبه در لیگ برتر بازی سختی مقابل تاتنهام دارد.

  • خلاصه بازی چلسی 0 - منچسترسیتی 0 + ضربات پنالتی (ویدیو)
  • رفتار جنجالی کپا: نافرمانی یا سوتفاهم؟
منبع: ایران ورزشی

به "جام اتحادیه، اولین قهرمانی فصل برای منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام اتحادیه، اولین قهرمانی فصل برای منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید