تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی از 5 الی 30 بهمن ماه در شهر تهران برگزار می گردد.

تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری این استان با اظهار اینکه ارتقای نشاط اجتماعی و جلب مشارکت شهروندی در تحقق گردشگری پایدار شهری از مهمترین اهداف جشنواره گردشگری فجر است اضافه نمود: از شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان برای شرکت در این تورها دعوت می کنیم.

علیمحمدی اضافه نمود: جشنواره گردشگری فجر در محور های : تهرانگردی ادبی ، هنر گردی ، موزه گردی ، طبیعت گردی، گردشگری انقلاب و بافت گردی تهران قدیم برگزار می گردد که شهروندان می توانند عنوان مورد علاقه خود را به شماره 5000203000100 ارسال نمایند.

معاون گردشگری استان تهران گفت: معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در گردشگری شهری از الویت های تورهای تهرانگردی است و شرکت نمایندگان در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری در برنامه ها و مسابقات مفرح و نشاط آور شرکت خواهند کرد.

او در سرانجام خاطر نشان کرد: حضور در تورهای تهرانگردی فجر برای علاقه مندان رایگان است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از محورهای گردشگری فجر می توااند به سایت www.tehran.ichto.ir مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا

به "تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید