تعداد ساختمان های ناایمن به 119 مورد رسید، پارک ارم ناایمن نیست

به گزارش وبلاگ اندورید، ملکی گفت: از 129 ساختمان ناایمن، 10 ساختمان برای ایمن سازی پای کار آمدند و تعداد این ساختمان ها به 119 مورد رسیده است.

تعداد ساختمان های ناایمن به 119 مورد رسید، پارک ارم ناایمن نیست

جلال ملکی سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به کندبودن روند ایمن سازی ساختمان های ناایمن اظهار کرد: پس از سالها ما به این نتیجه رسیدیم که 129 ساختمان از ساختمان های دیگر پرخطرتر هستند البته این به این معنا نیست که فقط همین تعداد ناایمن هستند زیرا اگر اینطور بود وضع ما خیلی خوب مى شد.

وى اضافه نمود: در رابطه با این موضوع بسیار زیاد مدارا کردیم اما جوابى نگرفتیم تا اینکه از دستگاه قضا خواستیم که ورودکند زیرا خودمان را تنها دیدیم؛ در حال حاضر دومین جلسه با حضور مالکان، نماینده دادستان و... ساختمان ها برگزار شده است.

ملکى اعلام کرد: این ساختمان ها بیشتر تجاری هستند و به آنها فرصت کوتاه دادیم، این فرصت برای آغاز کار است نه به معنای اتمام کار؛ زیرا کار ممکن است یک سال طول بکشد؛ امیدواریم مراحل بعد هم به همین صورت شکل بگیرد.

سخنگوى سازمان اتش نشانی شهردارى تهران تاکید نمود: مالکان این ساختمان ها اگر کار ایمن سازی را جدی نگیرند دیگر کارشان با ما نیست که فکر می کنیم تا خاتمه سال بخشی از این ساختمان ها کار مقدماتی خود را انجام دهند.

وى گفت: مالکان ساختمان های ناایمن فکر نکنند با عقب انداختن کار می توانند زمان بخرند زیرا دستگاه قضا بلوک گذاری می نماید و کار سخت می گردد.

ملکی در پاسخ به این سوال که شنیده می گردد، پارک ارم جزو ساختمان های ناایمن است، تایید کرد: اینطور نیست و چنین چیزی نشنیده ایم؛ اگر به ما بگویند نام ساختمان ها اعلام گردد، حتما انجام می دهیم اما اعلام اسامی ساختمان های ناایمن کاری را حل نمی نماید.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران گفت: از 129 ساختمان ناایمن، 10 ساختمان برای ایمن سازی پای کار آمدند و تعداد این ساختمان ها به 119 مورد رسیده است.

وبلاگ اندورید اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعداد ساختمان های ناایمن به 119 مورد رسید، پارک ارم ناایمن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد ساختمان های ناایمن به 119 مورد رسید، پارک ارم ناایمن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید