تردید زیدان برای حفظ مودریچ در رئال مادرید، زیزو درِ خروجی را به بیل نشان داد

به گزارش وبلاگ اندورید، اعتماد سرمربی کهکشانی ها به هافبک کروات این تیم کمرنگ شده و به همین دلیل احتمال فروش او در سرانجام فصل وجود دارد.

تردید زیدان برای حفظ مودریچ در رئال مادرید، زیزو درِ خروجی را به بیل نشان داد

به گزارش وبلاگ اندورید و به نقل از نشریه آس، زین الدین زیدان از عملکرد لوکا مودریچ راضی نیست و به همین دلیل تصمیم روشنی برای حفظ یا فروش این بازیکن کروات ندارد مگر اینکه او در دو هفته پایانی شاهد تفاوتی محسوس در عملکرد او باشد.

هفته گذشته زیدان جلسه ای با حضور کاپیتان ها و بازیکنان تأثیرگذار تیم برگزار کرد تا درباره افتی که تیم طی چند هفته اخیر داشته با آنها صحبت کند. رئال مادرید در 8 بازی اخیرش تنها 4 پیروزی کسب نموده اما توانسته از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده اطمینان حاصل کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها که از تغییر رویکرد بازیکنان تیمش به سبب نداشتن از دست دادن فرصت کسب جام در تمامی رقابت ها ناراضی بوده، از آنها خواسته که تا آخرین روز فصل با تمام توان شان بازی نمایند. گویا این اتفاق یک روز پس از باخت یک بر صفر رئال مادرید در خانه رایو وایکانو اتفاق افتاده است و لحنی که زیدان در کنفرانس خبری پس از آن بازی برای انتقاد بازیکنانش به کار برد هم گویای همین موضوع بود.

زیدان گفته است که برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب اصلی تیم اعمال خواهد شد اما بعضی از بازیکنان هم خواهند ماند. یکی از بازیکنانی که ممکن است در فهرست اخراجی های زیدان قرار بگیرد، مودریچ 33 ساله است، چون عدم ثبات عملکرد او در هفته های اخیر زیزو را نگران نموده و او تردید دارد که کاپیتان تیم ملی کرواسی بتواند به اوج برگردد. در همین حال ورود کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام که گفته می گردد با رئال مادرید توافق نموده هم می تواند زیدان را برای موافقت با فروش مودریچ بیشتر ترغیب کند چون دقیقاً در همان پستی بازی می نماید که برنده توپ طلای سال 2018.

از سوی دیگر زیدان با قرار ندادن نام گرث بیل در فهرست 18 نفره بازی امروز (یکشنبه) مقابل ویارئال به نوعی درِ خروجی را به او نشان داده است. پیش از این بحث انتقال این بال ولزی به منچستریونایتد و حتی معاوضه او با پل پوگبا هم مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تردید زیدان برای حفظ مودریچ در رئال مادرید، زیزو درِ خروجی را به بیل نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید زیدان برای حفظ مودریچ در رئال مادرید، زیزو درِ خروجی را به بیل نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید