تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه در مرز ترکمنستان

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرگزاری خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تمامی تجهیزات بیمارستان مراوه تپه به وسیله هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده است، گفت: این بیمارستان در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان واقع شده است و علاوه بر مردم این منطقه، عشایر نیز از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه در مرز ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، آقای دکتر عبدالرضا فاضل، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، درخصوص تجهیز بیمارستان شهدای علوی مراوه تپه، گفت: این بیمارستان 64 تختخوابی در منطقه محروم مرزی احداث شده است و تا پیش از تجهیز بیمارستان مراوه تپه، مردم منطقه مسافت 130 کیلومتری را در جاده خطرناک و 2 طرفه باید سپری می کردند که این امر فرایند درمان آن ها را با تأخیر روبرو می کرد، بنابراین هیأت امنای صرفه جویی ارزی در راستای خدمت رسانی به مردم این منطقه و بی احتیاج کردن بیماران در مراجعه به سایر مراکز درمانی تجهیزات بیمارستان شهدای علوی را تأمین نموده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان مراوه تپه با همکاری هیأت امنای صرفه جویی ارزی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان شهدای علوی شهرستان کمتر پیشرفته مراوه تپه در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان واقع شده است و حدود 20 هزار نفر از مردم می توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهرمند شوند.

آقای دکتر عبدالرضا فاضل توضیح داد: بیمارستان علوی مراوه تپه دارای بخش های مختلف از جمله CCU و ICU درمانگاه تخصصی داخلی و اطفال، بخش زنان و زایمان، بخش جراحی، اتاق های عمل، دیالیز، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و... است که با همکاری هیأت امنای صرفه جویی ارزی تجهیز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه در مرز ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه در مرز ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید