بیش از 5 هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی شرکت کردند

به گزارش وبلاگ اندورید، در نیمه نخست اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی، بیش از 5 هزار زوج دانشجو از آن استقبال کردند.

بیش از 5 هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی شرکت کردند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، ویژه برنامه پیک عاشقی که از 24 اسفند 98 شروع شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، شامل چهار مسابقه هفتگی، خلاصه نویسی کتاب، تجربه نگاری و کتابخوانی صوتی روزانه است.

20 سفر مشهد برای بیست زوج و ده ها کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بوده و زوج های شرکت نماینده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از یک بخش، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می شوند.

پیک عاشقی که در پی تعلیق اعزام کاروان های زوجین دانشجو به مشهد پس از شیوع کرونا، طراحی و اجرا شده است، افزون بر بهینه سازی اوقات فراغت زوجین در شرایط کنونی، سبب مهارت افزایی آنان در زمینه همسرداری و مدیریت زندگی مشترک می گردد.

بنابر این گزارش، زوج های سراسر کشور که در بازه زمانی سال 93 تا انتها 98 ازدواج دانشجویی داشته اند، می توانند از این ویژه برنامه استفاده نمایند؛ منظور از ازدواج دانشجویی این است که یکی از زوجین هنگام تحصیل در دانشگاه ازدواج نموده باشد.

لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در ویژه برنامه پیک عاشقی می توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 5 هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی شرکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5 هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه برنامه پیک عاشقی شرکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید