بچه، ناجی سولاری و رئال!

به گزارش وبلاگ اندورید، اولین تجربه سولاری در لالیگا می توانست به یک کابوس تبدیل گردد. رئال با مربی موقتش راه دروازه وایادولید را پیدا نمی کرد و تیم میهمان در نیمه دوم دو بار تیر دروازه کورتوا را لرزاند.

بچه، ناجی سولاری و رئال!

به نظر می رسید یک تساوی ناامیدکننده در انتظار رئال است، ولی وینیسیوس، مهاجم نوجوان رئال که به جای بیل به زمین رفته بود در دقیقه 83 سرنوشت بازی را تغییر داد. او پس از دریبل دو بازیکن حریف شوت زد که ضربه اش پس از برخورد به اولیواس، بازیکن حریف به درون دروازه چرخید.

پنج دقیقه بعد رئال با حرکت بن زما به یک پنالتی رسید که راموس آن را به گل دوم تبدیل کرد.

  • خلاصه بازی رئال مادرید 2 - وایادولید 0 (ویدیو)

    وینیسیوس: تا سه شمردم و شوت زدم

    وینیسیوس بعد از بازی گفت: به این برد احتیاج حیاتی داشتیم. این سه امتیاز برای بازگشت به صندلی واقعی مان مهم بود. به تدریج و با کسب چند پیروزی دیگر، همان رئال واقعی و موردنظر طرفداران می شویم. خوشحالم که توانستیم در این پیروزی سهیم باشم. با روحیه خوبی وارد زمین شدم و یاری کردم تیم به گل برسد. همه چیز عالی پیش رفت.

    او درباره گل اول رئال هم گفت: وقتی توپ به من رسید، به این فکر کردم که می توانم شوت بزنم و توپ را به گل تبدیل کنم. تا سه شمردم و خیلی محکم شوتزنی کردم.

    سولاری: دوست دارم 7 بر صفر پیروز بشویم

    سولاری که چهارشنبه در جام حذفی کار آسانی مقابل ملیا داشت، مقابل وایادولید به برد ارزشمندی رسید و اگر این روند ادامه پیدا کند، شاید بتواند قراردادش را دائمی نماید.

    او درباره این بازی گفت: احتیاج مبرم به پیروزی داشتیم. شرایط چندان خوبی نداشتیم و اینگونه مواقع کسب پیروزی راحت نیست. تا لحظه آخر جنگیدیم و پاپس نکشیدیم. فوتبال ورزش احساس و هیجان است. وقتی گل اول را زدیم، فشار از روی بازیکنان برداشته شد و همه چیز در زمین به سود ما شد. می توانستید ببینید که بازیکنان پس از گل اول شاداب تر در زمین می دویدند. به همه بازیکنانم تبریک می گویم.

    او درباره وینیسیوس اضافه نمود: به او گفتم که شجاع باش و خودت را در زمین نشان بده و اینکه در دفاع نیز مشارکت کن. من برای بازی دادن او تحت فشار نبودم. او ویژگی های منحصر به فردی دارد و با خلاقیتش بازی ما را غیر قابل پیش بینی می نماید اما هنوز باید یاد بگیرد و بالغ تر گردد.

    سولاری در خاتمه به دقایق سخت تیمش در این بازی خانگی اشاره نمود و گفت: من هم دوست دارم 7-0 پیروز شویم و سه گل را بازیکنان با قیچی برگردان بزنند اما شرایط مان حساس و خاص بود و باید به هر قیمتی پیروز می شدیم. مهم کسب سه امتیاز بود.

منبع: ایران ورزشی

به "بچه، ناجی سولاری و رئال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه، ناجی سولاری و رئال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید