آنالیز عملکرد اقتصادی سال 99 کشور با حضور خزانه دار در کمیسیون بودجه

به گزارش وبلاگ اندورید، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از آنالیز عملکرد اقتصادی سال 1399 کل کشور با حضور خزانه دار کل کشور اطلاع داد.

آنالیز عملکرد اقتصادی سال 99 کشور با حضور خزانه دار در کمیسیون بودجه

محمد مهدی مفتح در گفت وگو با وبلاگ اندورید با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح بعضی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستور کار جلسه امروز نهاده شد. پیش از این ایراد شورا در این کمیسیون برطرف شده بود اما مورد تایید قرار نگرفت بنابراین در این نشست بعد از بحث و آنالیز اصلاح و به صحن علنی ارائه خواهد شد.

وی اضافه نمود: طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور نیز در این جلسه مطرح شد، براساس پیشنهاد طراحان اختیاراتی برای نظارت دیوان بر حوزه هایی غیر از وزارتخانه ها و موسسات دولتی مانند شهرداری ها درخواست شده بود تا نحوه هزینه کرد بودجه عمومی این مراکز هم مورد آنالیز قرار بگیرد که تصمیم گیری درباره آن به جلسه بعد موکول شد.

مفتح یادآور شد: در این جلسه همچنین عملکرد مالی سال 1399 کل کشور با حضور سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور آنالیز و وی به صورت جزئی میزان منابع و مصارف بودجه سال گذشته را اعلام کرد و در ادامه هم پورمحمدی معاون مالی سازمان برنامه و بودجه شرایط مالی کشور و عملکرد دولت در حوزه بودجه ای و مالی را تشریح و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را درباره موضوع اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنالیز عملکرد اقتصادی سال 99 کشور با حضور خزانه دار در کمیسیون بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد اقتصادی سال 99 کشور با حضور خزانه دار در کمیسیون بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید