برای حال خوش، دونده امیر نادری را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ اندورید، تهران (پانا) - انییس دو ویکتور، مدرس و استاد دانشگاه سوربن با صدور پیامی تصویری خطاب به کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، هفته ملی کودک را اتفاق خوبی دانسته و این رویداد را به بچه های ایرانی تبریک گفته و پیشنهاد نموده که برای رسیدن به حال خوش زندگی، یک فیلم خوب دیدن نمایند.

برای حال خوش، دونده امیر نادری را دیدن کنید

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، هم زمان با 16 تا 22 مهر 1400 که در ایران به نام هفته ملی کودک نام گذاری شده، تعدادی از هنرمندان بین المللی، وزرا و اهالی سیاست و هم مدرسان دانشگاه از کشورهای مختلف با ارسال پیغام های ویدئویی، این رویداد را به بچه ها و نوجوانان ایرانی تبریک گفته اند.

انییس دو ویکتور، نویسنده و پژوهشگر از سوربن فرانسه هم در ویدئوی ارسالی خود به بچه ها پیشنهاد دیدنی فیلم دونده را نموده است.

متن کامل پیغام این مدرس دانشگاه را در ادامه می خوانید:

چه برنامه خوبی؛ حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی! گاهی ممکن است چند سایه، دوران کودکی شما را بپوشاند و باعث گردد تا حال خوش کودکی و رنگ خوش زندگی تان کم رنگ گردد. بنابراین اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داد یک درمان کوچک برای شما سراغ دارم. یک داروی ساده، اما دارویی که می تواند تأثیرات بزرگی برای زندگی شما داشته باشد: فقط دیدنی یک فیلم، یک داروی شفا بخش یک ریسمان کمکی.

دیدنی فیلم دونده امیرنادری را به شما توصیه می کنم. این فیلم داستان کودکی را روایت می نماید که تنهای تنها در خیابان به سر می برد و مجبور است هر روز برای ادامه زندگی اش راهی پیدا کند. بله. این پسر در رنج و عذاب زندگی می نماید، زندگی برایش سخت و توام با خشونت است، اما کارگردان فیلم، امیر نادری، قهرمان داستان را در این جهان به زنجیر نمی کشد.

خود کارگردان از دوران کودکی اش به خوبی مطلع است.

امیرو، پسر جوان قهرمان داستان ما، رویاپردازی می نماید و می دود. این خشم او از شرایط زندگی اش، انرژی فراوان و خیره کننده اش به او این اجازه را می دهد تا تصویری غیر از یک چهره غم انگیز به زنجیر کشیده را بسازد و در نهایت بیننده خود را به گریه وادار کند.

نه چنین نیست؛ او کار می نماید، می دود، با دوستانش بازی می نماید، از بی عدالتی هایی که در حق او شده شکایت می نماید. او رویای پرواز، سرعت، چگونه خواندن را در سر دارد. او زندگی می نماید.

بنابراین اگر روزی شادی دوران کودکی تان را از دست دادید یا دیگر رنگ های زیبای زندگی را ندیدید، این فیلم را دیدن کنید. این فیلم یک نفس حیات بخش و حال خوش به شما می دهد.

شما بسیار خوش شانس هستید که این فیلم از سوی کارگردان ایرانی به نام امیر نادری و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای شما ساخته شده است.

این روش درمانی مرا نباید فراموش کنید. گرچه امیدوارم، حال خوش کودکی و رنگ های زیبای زندگی تان را هرگز از دست ندهید.

سال جاری هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی از 16 تا 22 مهر در سراسر کشور در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برای حال خوش، دونده امیر نادری را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حال خوش، دونده امیر نادری را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید