اولین هتل فضایی در سال 2022 به فضا پرتاب می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، پرتاب اولین هتل لوکس فضایی در سال 2022

بالاخره انتظارها به سرانجام آمد و سفر به فضا برای عموم مردم امکان پذیر خواهد شد. یک شرکت آمریکایی اعلام نموده است که می خواهد اولین هتل فضایی را در سال 2022 به فضا پرتاب کند. اقامت در این هتل مقرون به صرفه نیست و هر گردشگری که بخواهد در آن اقامت داشته باشد و به ملاقات فضا و غروب و طلوع خورشید برود باید برای 12 روز مبلغ 9.5 میلیون دلار (6.7 میلیون یورو) پرداخت کند. در ادامه خبرنگاران در بیشتر درباره هتل فضایی و اقامت در آن توضیح خواهد داد، همراه ما باشید.

اولین هتل فضایی در سال 2022 به فضا پرتاب می گردد

شرکت Orion Span که یک شرکت آمریکایی است و در استان کالیفرنیا واقع است، همانطور که در بالا بیان کردیم میخواهد تا 4 سال آینده اولین هتل فضایی را به فضا پرتاب کند و در عرض پنج سال آینده پذیرای مسافران خواهد بود. مسافران می توانند دست کم 12 روز در این هتل در حال چرخش در مدار اقامت نمایند. این تجربه به مهمانان اجازه می دهد که جاذبه صفر را آزمایش و چشم انداز ها خیره نماینده ای از زمین را مشاهده نمایند؛این هتل هر 90 دقیقه به دور زمین می چرخد و چشم انداز 16 طلوع و غروب خورشید را در طول 24 ساعت یا یک روز، در اختیار مهمانان قرار می دهد.

نام این هتل فضایی اوریون اسپن (Orion Span) است و در هر نوبت گنجایش پذیرش 6 نفر را در خود که از این بین 4 نفر مسافر هستند و 2 نفر هم خدمه هتل می باشند. ساخت این هتل فضایی با الهام از ایستگاه بین المللی فضایی ساخته شده است و به مقدار قابل توجهی از این ایستگاه کوچکتر است. در واقع مقدار این هتل فضایی به مقدار کابینه یک هواپیمای جت بزرگ خصوصی است و طول و عرض آن 13.3 در 4.3 متر خواهد بود.

هتل فضایی اوریون اسپن به وسیله شخصی به نام فرانک بانگر (Frank Bunger) ساخته شده و شعاری که برای ساخت آن در نظر گرفته نیز ساخت و نگهداریجوامع انسانی در فضا، قابل دسترس برای همه بوده است.

فرانک بانگر درباره ساخت این هتل فضایی گفته است: ما ایستگاه آرورا را برای ایجاد یک مقصد کلیدی در فضا طراحی کردیم. پس از راه اندازی، ایستگاه آرورا در کمترین زمان به بهره برداری می رسد، مسافران را سریع تر و با قیمت پایین تر از آنچه که قبلا دیده شده، به فضا می برد و تجربه ای فراموش نشدنی را برای شان به ارمغان می آورد. وقتی آنها از این سفر باز می گردند نیز با آنها مانند قهرمانان رفتار خواهیم کرد و خوشامدگویی جانانه ای برای شان ترتیب خواهیم داد.

وی درباره خدماتی که در این هتل فضایی به مسافران ارائه خواهد شد شرح داده است:

هتل آرورا مانند تمامی هتل ها سرویس های مربوط به مسافران را دارد و به خوبی از مهمانان خود پذیرایی خواهد نمود. طراحی این هتل بگونه است که به راحتی می توانیم به آن ظرفیت اضافه کنیم، این امر نگرانی را در خصوص این که اگر زمانی تقاضای بازار برای سفر به فضا بالا رفت به راحتی بتوانیم ظرفیت این هتل فضایی را افزایش دهیم و هیچ وقت مشکل کمبود جا نداشته باشیم. همانطور که ایستگاه آرورا با تقاضای بازار رشد می نماید، می توانیم ظرفیت خود را در ایستگاه و ایستگاه های فضایی آینده به فروش برسانیم و حتا آنها را برای قرارها و یا زندگی اجاره دهیم. این شرکت امیدوار است که در آرورا به فروش و یا اجاره فضا بپردازد؛ به این ترتیب مردم می توانند به آنجا بروند یا زندگی نمایند.

بعلاوه کمپانی آرورا گفته است که مدت زمان آماده سازی مسافران این هتل فضایی برای سفر به فضا را نیز آسان نموده است و برای گرفتن مدرک فضانوردی اوریون اسپن به جای یک سال فرایند معمول آن تنها سه ماه وقت احتیاج است. اولین مرحله گرفتن مدرک این سفر آنلاین بوده و در دومین مرحله باید مسافران به مرکز آموزشی هاستون در تگزاس بروند و حضوری در کلاس ها شرکت نمایند. و در نهایت مرحله آخر آموزش در زمان اقامت مسافر در ایستگاه فضایی آرورا، تکمیل خواهد شد.

این ایستگاه، به غیر از کاربری هتل، مکانی برای تحقیق، پژوهش و نقشه های مرتبط به آینده خواهد بود.

منبع: الی گشت

به "اولین هتل فضایی در سال 2022 به فضا پرتاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هتل فضایی در سال 2022 به فضا پرتاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید