اشتیلیکه: در کره جنوبی انتظارات از تیم من بالاست

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر عمان عنوان کرد در کشور کره انتظارات از تیمش بالاست.

اشتیلیکه: در کره جنوبی انتظارات از تیم من بالاست

به گزارش وبلاگ اندورید، اولی اشتیلیکه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر عمان در مرحله گروهی جام ملت های 2015 آسیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: پیش از این بازی ما شانس اول پیروزی بودیم، چون در کشور کره جنوبی انتظارات از این تیم بالاست. به هر حال بازیکنان ما در این دیدار نشان دادند که تا چه حد مسئولیت پذیر هستند. بازی درگیرانه و بیش از حد شلوغی بود به طوری که فرصت نکردیم بازی راحتی را به نمایش بگذاریم. خط حمله ما نتوانست توپ را در زمین عمان به خوبی به گردش در بیاورد و بازی را آرام نگه داشت، در نتیجه خط دفاعی ما خیلی زیاد تحت فشار قرار گرفت. به طور حتم می توانیم بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به هر حال ترجیح می دادم بازی اول مان جدالی سخت و نزدیک باشد، چون می توانیم از اشتباهات خود درس بگیریم و در این تورنمت بهتر و بهتر شویم. به نظرم پیروزی یک بر صفر بهتر از برتری 5 بر صفر است، چون آن وقت همه شما را مدعی قهرمانی می دانند و این رفته رفته باعث تضعیف تیم می شود. همچین خیلی مهم بود که تیم در جریان بازی چیزهایی فرا بگیرد، چون به نظرم در نیمه دوم عملکرد خیلی بهتری داشتیم و این نشانه خوبی برای من است.

سرمربی آلمانی کره جنوبی در پایان اظهار داشت: نمی خواهیم در حال حاضر به بازی آخرمان برابر استرالیا فکر کنیم و تمرکزمان را در حال حاضر فقط روی بازی با کویت گذاشته ایم. یک روز استراحت می کنیم و مجدداً تمرینات خود را سخت از سر خواهیم گرفت تا در این مدت کوتاه برای این بازی آماده شویم.

منبع: تسنیم

به "اشتیلیکه: در کره جنوبی انتظارات از تیم من بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتیلیکه: در کره جنوبی انتظارات از تیم من بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید