اسپالتی: تا حد جنون برای اینتر کوشش می کنم

به گزارش وبلاگ اندورید، سرمربی اینترمیلان ایتالیا از این که تیمش رفته رفته به روزهای خوبش برمی شود، خوشحال است.

اسپالتی: تا حد جنون برای اینتر کوشش می کنم

به گزارش وبلاگ اندورید و به نقل از مدیاست، اینترمیلان ایتالیا بعد از این که شروعی ناامید کننده در فصل جدید رقابت های سری A داشت، رفته رفته به روزهای خوب خود بر می گردد.

تیم اسپالتی سومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. اینتر که در هفته هفتم به مصاف کالیاری رفت موفق شد که با دو گل به پیروزی برسد.

اسپالتی، سرمربی اینتر بعد از این بازی گفت: از وقتی که به باشگاه آمده ام، کوشش کردم تا تفکر پیروزی را در تیم به وجود آورم. در هر دیداری تنها به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نموده ام. می خواهم هر چه را دارم برای اینتر بگذارم. تا حد جنون برای اینتر کوشش و فداکاری می کنم. خوشحال هستم که بار دیگر به پیروزی رسیدیم. این تیم شایستگی اش بسیار بیشتر از این است. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و انتخاب یازده نفر اصلی سخت است.

سرمربی اینتر در انتها درباره مارتینس، زننده گل نخست تیمش به کالیاری اظهار کرد: او بازیکن بسیار باهوشی است و می داند چگونه به توپ ضربه بزند. او از ایکاردی چیزهای زیادی یاد گرفته است و می تواند بهتر از این هم ظاهر گردد. تنها مسئله ای که او دارد، این است که کمی خودخواه بازی می نماید و این شاید بازیکن کناری او را اذیت کند اما خوشبختانه رابطه او با ایکاردی خیلی خوب است و این خوشحال کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسپالتی: تا حد جنون برای اینتر کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: تا حد جنون برای اینتر کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید