رادوشوویچ: استقلال همواره تیم خوبی است، بودیمیر کیفیت بالایی دارد، باید به او زمان بدهیم

به گزارش وبلاگ اندورید، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود که این تیم در فصل جاری هم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

رادوشوویچ: استقلال همواره تیم خوبی است، بودیمیر کیفیت بالایی دارد، باید به او زمان بدهیم

بوژیدار رادوشوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اندورید، در خصوص اردویی که پرسپولیس در کشور قطر پشت سر گذاشت، گفت: ما 12 روز در دوحه اردو زدیم که اردوی بسیار خوبی بود. در آنجا امکانات در سطح بسیار بالایی بود و تمرینات ما در زمین هایی که کیفیت بالایی داشت برگزار می شد. دو بازی محبت آمیز هم با یوپن و الشحانیه انجام دادیم که نمایش خوبی داشتیم. حالا هم تمرینات را در تهران دنبال می کنیم تا آماده شروع نیم فصل دوم لیگ برتر شویم.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند در فصل جاری برای سومین سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، توضیح داد: ما در 2 سال گذشته قهرمان شدیم و سال جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم، البته کارمان خیلی سخت است، چون چند تیم دیگر هم برای قهرمانی کوشش می نمایند ولی من به تیم خودمان و کادر فنی اعتماد دارم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اصلی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است، اظهار داشت: سپاهان تیمی است که نتایج خوبی گرفت و استقلال هم همواره تیم خوبی بوده است، البته در خصوص پرسپولیس هم باید بگویم که تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد و قطعاً قدرت تیمی ما با اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر شده است.

وی در خصوص اینکه آیا بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس می تواند در این تیم پیروز باشد عنوان نمود: بودیمیر 5 سال در یونان بازی کرد، برای تیم مطرح آپوئل به میدان رفت و سابقه حضور در تیم دیناموزاگرب را هم دارد. بودیمیر مهاجمی است که کیفیت فنی بالایی دارد و می تواند به پرسپولیس یاری کند. ما باید به این بازیکن زمان بدهیم تا خودش را به شرایط فوتبال ایران نزدیک کند و گلزنی های این بازیکن شروع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رادوشوویچ: استقلال همواره تیم خوبی است، بودیمیر کیفیت بالایی دارد، باید به او زمان بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشوویچ: استقلال همواره تیم خوبی است، بودیمیر کیفیت بالایی دارد، باید به او زمان بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید