رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید ترامپ را انسانی مخوف خواند!

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از اسپوتنیک، ویدئوهای ضبط شده در جریان فعالیتهای انتخاباتی حزب جمهوریخواه در سال 2016 نشان می دهد که میک مولوینی رئیس جدید و موقت ستاد کارکنان کاخ سفید در اظهاراتی انتقاد آمیز گفته است که حمایت او از نامزدی دونالد ترامپ بیش از آنکه انتخاب فردی او باشد، یک اقدام از سر ناچاری است!

رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید ترامپ را انسانی مخوف خواند!

در این فیلم ویدئویی، مولوینی در مناظره ای با رقیب خود فران پرسون دموکرات در روز دوم نوامبر 2016 و مدتی کوتاه پیش از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ضمن انتقاد از هیلاری کلینتون گفت که این نامزد دموکرات آمریکا را به مسیری اشتباه خواهد کشاند.

مولوینی در ادامه شرح داد که حمایت وی از ترامپ اقدامی از سر ناچاری است!

روزنامه استیت به نقل از میک مولوینی می نویسد: بله، من از دونالد ترامپ حمایت می کنم، اما این کار را به رغم این واقعیت انجام می دهم که فکر می کنم او انسانی مخوف است.

صرفنظر از این اظهارات تلخ و در عین حال صادقانه مولوینی، این امکان وجود دارد که او برای مدت زمان طولانی در سمت رئیس موقت ستاد کارکنان کاخ سفید فعالیت نکند.

دو منبع مطلع گفتند که مولوینی طی هفته های اخیر اشاره نموده که به طور قطع خواستار قرار دریافت در این سمت فراتر از یک مأموریت موقت و زودگذر نیست. این منابع مطلع همچنین نقل کردند که مولوینی تمایلی ندارد بابت پذیرفتن این سمت، خدشه ای به حسن شهرتش وارد گردد.

لازم به ذکر است که ترامپ برای یافتن یک جانشین برای جان کلی در مقام رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید با مسائل فراوانی روبرو شده است. نخستین گزینه مورد نظر رئیس جمهور برای این سمت، نیک آیرس- رئیس ستاد کارکنان مایک پنس، معاون ریاست جمهوری- به دلیل عدم توافق بر سر مدت زمان تصدی این مقام، از پذیرش آن خودداری کرد.

از سوی دیگر، کریس کریستی فرماندار پیشین ایالت نیوجرسی نیز خود را از رقابت برای کسب این مقام کنار کشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید ترامپ را انسانی مخوف خواند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید ترامپ را انسانی مخوف خواند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید