دوباره آغاز شد، کی روش گزینه مکزیک!

به گزارش وبلاگ اندورید، کاشتینیا به روزنامه رکورد گفت: صحبت های زیادی درباره احتمال آمدن کی روش به مکزیک وجود دارد. من خیلی دوست دارم او را در اینجا ببینم.

دوباره آغاز شد، کی روش گزینه مکزیک!

به گزارش وبلاگ اندورید ، با توجه به حاشیه ها و درگیری های میگل هررا سرمربی سابق تیم ملی مکزیک، حالا نام کارلوس کی روش به عنوان گزینه احتمالی راهنمایی مکزیک مطرح گردیده است.هررا 65ساله با فدراسیون فوتبال مکزیک رابطه ای پرتنش داشت و بعد از اتفاقاتی مثل ناکامی در کوپا آمریکا ودرگیری او با یک خبرنگار،کاسه صبر مدیران فدراسیون فوتبال مکزیک لبریز و هررا از سمتش اخراج شد.

حالا در رسانه های پرتغالی علاوه بر کی روش از مربیانی مثل پائولو بنتو سرمربی پیشین تیم ملی این کشور واین روزهای کره جنوبی همین طور پدرو کاشتینیا، سرمربی فعلی سانتوس لاگونای مکزیک به عنوان نامزدهای سرمربیگری ال تری یاد می شد که البته بنتو به کره جنوبی رفت.پیرو همین گمانه زنی ها روزنامه ورزشی رکورد پرتغال با پدرو کاشتینیا مصاحبه کرد و نظر او را در مورد این شایعات به خصوص خبرهای مربوط به سرمربیگری کی روش در تیم ملی مکزیک جویا گردیده است.

کاشتینیا در این باره به رکورد گفت:صحبت های زیادی درباره احتمال آمدن کی روش به مکزیک وجود دارد.من خیلی دوست دارم او را در این جا ببینم چرا که او به معنای واقعی کلمه سفیر ورزش پرتغال است و اگر به عنوان سرمربی تیم ملی مکزیک انتخاب گردد برای فوتبال پرتغال اتفاق خوبی خواهد بود.کی روش علاوه بر انتخاب بازیکن، ساختار فوتبال یک کشور را دگرگون می نماید و فلسفه فوتبالی خود را به تیم ملی که تحت راهنمایی دارد، منتقل می نماید.من مدیون کی روش هستم چون او کسی بود که باعث شد به احتمال مربی فوتبال شدن فکر کنم و به خاطر همه کارهای بزرگی که برای فوتبال پرتغال نموده، مسلماً می تواند در مکزیک هم منشأ اثر باشد.

کاشتینیا که این روزها راهنمایی باشگاه سانتوس لاگونای مکزیک را به عهده دارد در مصاحبه با رکورد، این شایعه که او با کی روش صحبت نموده تا این مربی را به آمدن به مکزیک ترغیب کند، رد کرد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "دوباره آغاز شد، کی روش گزینه مکزیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره آغاز شد، کی روش گزینه مکزیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید