توزیع 3000 حلقه لاستیک حواله ای در ناوگان جاده ای همدان

به گزارش وبلاگ اندورید، مصطفی پناهنده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده ای استان، تاکنون تعداد 2 هزار و 998 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده ای استان در مراکز پیش بینی گردیده توزیع گردیده است.

توزیع 3000 حلقه لاستیک حواله ای در ناوگان جاده ای همدان

وی با اشاره به شروع اجرای توزیع لاستیک یارانه ای از نیمه دوم تیرماه امسال یادآور شد: جمع حواله های صادره از ابتدای طرح تاکنون یک هزار و 499 فقره بوده است.

پناهنده افزود: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکان ناوگان، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای با همکاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تشکل های صنفی بخش حمل و نقل و عاملان فروش، در حال پیگیری برای افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر نیز از نصب 80 عدد علائم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در محور ملایر نهاوند اطلاع داد.

جواد نگاهداری با اشاره به اقدامات انجام گردیده در محور ملایر نهاوند طی 5 ماه نخست امسال گفت: اقدامات انجام گردیده به منظور ارتقاء ایمنی تردد در این محور انجام گردیده است.

وی با اشاره به روکش آسفالت به عرض 10.5 متر و به طول 5.5 کیلومتر و خط کشی محور به طول 15 کیلومتر در این محور، یادآور شد: شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی حد فاصل روستای کرتیل آباد تا توجغاز به طول 10 کیلومتر دو طرف و ترانشه برداری و تعریض پیچ به مقدار 4 هزار متر مکعب از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در محور ملایر نهاوند است.

نگاهداری ادامه داد: ایجاد شیار لرزانده در محور توجغاز، حسین آباد ناظم، تقاطع دهنو وگردنه آبدر به تعداد 18 نقطه و ایجاد سرعتکاه در محور توجغاز، حسین آباد ناظم و کرتیل آباد به تعداد 4 فقره از جمله فعالیت هایی است که به منظور ارتقاء ایمنی تردد در محور ملایر نهاوند اجرا گردیده است.

رئیس راهداری ملایرهمچنین نصب 4 دستگاه چراغ چشمک زن در این محور و سهم بسزای آن در ارتقای ایمنی را از دیگر اقدامات انجام گردیده در این محور برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توزیع 3000 حلقه لاستیک حواله ای در ناوگان جاده ای همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 3000 حلقه لاستیک حواله ای در ناوگان جاده ای همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید