تشکیل پرونده قضایی برای مرگ یک دختر 14 ساله در یزد

به گزارش وبلاگ اندورید، دادستان یزد از تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر 14 ساله در یکی از بیمارستان های یاین استان اطلاع داد.

تشکیل پرونده قضایی برای مرگ یک دختر 14 ساله در یزد

به گزارش وبلاگ اندورید، علی اکبر شمس با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر 14 ساله در یکی از بیمارستان های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان های استان یزد، دختر 14 ساله ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی اجرا شده و کادر اورژانس مراقبت های لازم را از فرزند آن ها انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با ورود دادستانی کمیته ای در بیمارستان تحت نظارت دادسرا و همچنین جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای آنالیز علت فوت دختر نوجوان، تشکیل گردیده است، ادامه داد: کمیته بیمارستان، کوتاهی در درمان بیماری دختر نوجوان را تشخیص دادند که منتهی به برخورد و جابجایی کادر پرستاری و پزشکان اورژانس گردیده و بخشنامه ای به کل بیمارستان های استان مبنی بر بازبینی در نحوه پذیرش اورژانس بیمارستان ها ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به آنالیز فوت توسط پزشکی قانونی، اعلام نمود: این بیمار با تشخیص اولیه مشکل قلبی در اورژانس بستری می گردد؛ اما ظاهرا اقدامات پزشکی کافی و به موقع نبوده که پرونده در نظام پزشکی مطرح و در دست آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکیل پرونده قضایی برای مرگ یک دختر 14 ساله در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل پرونده قضایی برای مرگ یک دختر 14 ساله در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید