تراکتور و ماجرای عجیب خارجی هایش

به گزارش وبلاگ اندورید، ملی پوشان تراکتورسازی، عملکرد خوبی در این تیم داشته اند اما خارجی های این تیم به جز سوگیتا، هر کدام دردسر عجیبی ساخته اند.

تراکتور و ماجرای عجیب خارجی هایش

حضور زنوزی در تراکتورسازی، پای بازیکنان بزرگ زیادی را به این تیم باز نموده است. او با قراردادهای پر سر و صدا دژاگه، شجاعی و حاج صفی را خرید و برای تقویت تیمش سراغ چند بازیکن و مربی خارجی گرانقیمت هم رفت. ملی پوشان تراکتورسازی، عملکرد خوبی در این تیم داشته اند اما خارجی های این تیم به جز سوگیتا، هر کدام دردسر عجیبی ساخته اند. حاشیه هایی که با ماجرای کنستانت، حالا پررنگ تر هم شده است.

تراکتورسازی فصل را با جان توشاک روی نیمکت و آنتونی استوکس، لی اروین، یوکیا سوگیتا و هری فورستر آغاز کرد. اولین نفری که تراکتورسازی را ترک کرد، جان توشاک بود. توشاک قراردادی سه ساله با تراکتورسازی داشت و بعد از چند ماه به خاطر نتایج ضعیف، از این تیم کنار گذاشته شد. بعد از او، تراکتوری ها خودشان فورستر را به ماشین سازی دیگر تیم زنوزی هدیه دادند.

چند هفته پیش از خاتمه نیم فصل، نوبت به استوکس و اروین رسید تا بروند و دیگر به تبریز برنگردند. استوکس، مدتی بعد با وساطت تقوی برگشت اما اروین دیگر پیراهن تراکتور را نپوشید. بین همه خارجی های نیم فصل اول تراکتور، فقط سوگیتا بدون دردسر برای این تیم بازی می نماید.

نیم فصل دوم، نوبت یک نام بزرگ و یک دردسر جدید در تراکتورسازی رسید. کوین کنستانت، قرار بود بزرگترین خرید فصل تراکتور باشد و ژرژ لیکنز، خاطرات بد توشاک را پاک کند. لیکنز، هنوز در آغاز راه با تراکتورسازی است اما کنستانت قبل از نقطه آغاز متوقف شد. شرایط بدنی کنستانت، باعث شد قرارداد او و تراکتورسازی تعلیق گردد و شاید او هیچ وقت، پیراهن باشگاه را نپوشد. معین نیست تراکتورسازی در صورت لغو قرارداد، چقدر مجبور به پرداخت غرامت گردد.

پس از گذشت 18 هفته از لیگ برتر، از 7 خرید خارجی تراکتور در زمین و روی نیمکت 4 نفر از باشگاه جدا شده اند و یک نفر یعنی استوکس، با ماجراهای طولانی به باشگاه برگشت. شاید اگر تراکتوری ها برای عکس یادگاری عجله نکنند، اوضاع خریدهای خارجی شان هم به اندازه ملی پوشان، قابل افتخار باشد.

2 - 320

منبع: ایران ورزشی

به "تراکتور و ماجرای عجیب خارجی هایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور و ماجرای عجیب خارجی هایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید