استحکام بنای مدارس غیرانتفاعی به تایید نظام مهندسی برسد

به گزارش وبلاگ اندورید، محمد جواد فدایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سالن پیامبر اکرم (ص) استانداری گفت: مباحث که در این جلسه مطرح می گردد با آن وظایفی که شورا باید داشته باشد فاصله دارد و بیشتر ما باید روی مباحث اصلی آموزش و پرورش، طرح های اساسی و انتظاری که از آموزش داریم بحث گردد.

استحکام بنای مدارس غیرانتفاعی به تایید نظام مهندسی برسد

وی بیان نمود: باید طرح های تحول گرانه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان مطرح گردد و در خواست داریم مسائلی که امروز بحث شد در یکسری از کمیسیون ها آنالیز گردد و احتیاج نباشد در شوراها مطرح گردد .

فدایی توضیح داد: به منظور اطمینان از استحکام بنای مدارس غیردولتی، این مدارس باید از مهندس پروانه دار نظام مهندسی مجوز گرفته و آن را به تائید نظام مهندسی برسانند.

سرپرست استانداری کرمان بیان نمود: آموزش و پرورش باید ضوابط مربوط به معابر و ترافیکی را برای احداث مدارس غیر دولتی رعایت کند.

فدایی بیان نمود: اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به دانش آموزان دختر کلاس دهم طرحی خوبی است. این طرح در شورای آموزش و پرورش مورد تصویب نهاده شد و پس از این باید در کارگروه اجتماعی نیز تصویب گردد و همچنین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز منابع مالی آن معین گردد.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها برای هزینه پیش دبستانی های دولتی بین صفر تا 15 درصد افزایش را تصویب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استحکام بنای مدارس غیرانتفاعی به تایید نظام مهندسی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استحکام بنای مدارس غیرانتفاعی به تایید نظام مهندسی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید