34 زمین چمن مصنوعی در مدارس آذربایجان شرقی احداث می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از ستارگان ورزش دانش آوزی استان، در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: دانش آموزان استان آذربایجان شرقی سال جاری در 9 رشته ورزشی 75 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

34 زمین چمن مصنوعی در مدارس آذربایجان شرقی احداث می گردد

جعفر پاشایی ادامه داد: آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشتاز در حوزه ورزش دانش آموزی و المپیاد درون مدرسه ای و کانونی است.

وی تاکید نمود: توسعه فضاهای ورزشی اعم از سالن ها، استخرها و چمن های مصنوعی در مدارس استان یکی از برنامه های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 34 زمین چمن مصنوعی در مدارس استان با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی در دست احداث است.

پاشایی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در تبریز اذعان داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور مردادماه سال جاری با شرکت بیش از 4 هزار دانش آموز در رشته های بسکتبال، والبیال، فوتسال و هندبال به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: دانش آموزان دوره اول در رشته های هندبال، فوتسال، بسکتبال، دانش آموزان دوره دوم در رشته های فوتسال، بسکتبال، والیبال و دانش آموزان پایه ابتدایی در رشته های فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "34 زمین چمن مصنوعی در مدارس آذربایجان شرقی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "34 زمین چمن مصنوعی در مدارس آذربایجان شرقی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید