نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان تشدید می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تشدید اقدامات نظارتی بر عملکرد شرکت های تعاونی استان در سال 1401 به عنوان یک اولویت دنبال خواهد شد.

نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان تشدید می گردد

حامد آرامش روز در نشست با بعضی مدیران و نمایندگان اتحادیه تعاونی های چابهار گفت: مبارزه با فساد در دوره نو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک راهبرد و اولویت جدی و مهم تلقی می گردد و در اداره کل تابعه سیستان و بلوچستان هم با جدیت کامل و بدون اغماض در همه بخش ها نمود پیدا خواهد نمود.

او گفت: یکی از بخش هایی که تشدید اقدامات نظارتی و برخورد با سواستفاده کنندگان از اعتماد و سرمایه مردم را ضروری می نماید، حوزه تعاونی ها بویژه در بخش مسکن است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در گذشته اقدامات بعضی شرکت های تعاونی مسکن باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم و سواستفاده از آنها شده که در دوره نو وزارت متبوع و اداره کل تابعه استان، تشدید نظارت ها و برخورد با متخلفان در این حوزه با قاطعیت اجرا می گردد.

او گفت: همه شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان در همه گرایش ها باید مجامع عمومی به روز و صورت های اقتصادی شفاف داشته باشند.

آرامش گفت: از ابتدای سال 1401 بنا را بر این گذاشته ایم تا با استفاده از همه ظرفیت های قانونی و مطابق با اساسنامه، شرکت های تعاونی در جهت خدمت دهی به اعضا به انجام وظایف خود بپردازند.

او گفت: معاونت امور تعاون اداره کل و کارشناسان تعاون در شهرستان ها به شکل جدی و مستمر در سال نو بر نحوه عملکرد شرکت های تعاونی اعم از برگزاری مجامع عمومی، صورت های اقتصادی شفاف، پیشبرد اهداف منطبق با اساسنامه و خدمت دهی به اعضا نظارت خود را دو چندان خواهند کرد.

وبلاگ اندورید سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید