معرفی تعدادی از مشهورترین جاهای دیدنی اطراف شانگهای

به گزارش وبلاگ اندورید، شانگهای، شهری عظیم است که بدلیل مملو بودن از تکاپو و جنب و جوش، بین گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد. اما، اگر شما جز آن دسته از گردشگرانی هستید که از تماشای آسمان خراش ها، جمعیت مردم و رویدادهای پر ازدحام دلزده شده اید، نگران نباشید، چرا که هنوز راه های بسیاری برای سپری کردن اوقات خود در شانگهای خواهید داشت. ما در پست مکان های دیدنی اطراف شانگهای، بعضی از جاذبه های گردشگری اطراف شانگهای را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید اوقاتی شاد را در آنان سپری کنید. پس، با ما در جاهای دیدنی اطراف شانگهای همراه شوید.

معرفی تعدادی از مشهورترین جاهای دیدنی اطراف شانگهای

جنگل آنجی بامبو

جنگل آنجی بامبو تا به امروز توسط میلیون ها نفر دیده شده است، چرا که صحنه هایی از فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon در این جنگل فیلمبرداری شدند. اما، تنها تعداد اندکی از گردشگران از نزدیک از این مورد از جاذبه های گردشگری اطراف شانگهای بازدید نموده اند. اگر به کشور چین سفر می کنید، بدون شک اختصاص دادن زمانی برای گشت و گذار در این جنگل بسیار با ارزش خواهد بود.

شهر نانخیانگ (Nanxiang)

اگر تا به حال در اطراف شهر شانگهای گردش ننموده اید، اولین منطقه ای که باید در لیست گردش شما باشد، شهر نانخیانگ (Nanxiang) بوده که غذای محبوب چینی، شیائو لانگ بائو xiaolongbao متعلق به آن هست.

جیاخینگ

جیاخینگ به مدت 1700 سال است که آبراه اصلی چین شمالی و چین جنوبی بشمار می رود و به کسانی که بدنبال آرامش، سکوت، چشیدن طعم غذای لذیذ و بازدید از سنگ هایی با ساختارهای عجیب و مرموز هستند، پیشنهاد می گردد.

پوتوشان

پوتوشان بیشتر به ساحل محلی شهر شانگهای شهرت دارد. این مورد از جاهای دیدنی اطراف شانگهای هم مکانی جذاب برای ساکنین بوده و هم مقصدی ایده آل برای گردشگرانی که علاقمند به سپری کردن اوقات خود در منطقه ای با فرهنگ غنی هستند، بشمار می رود.

استودیو فیلم شانگهای

برای فرار از هیاهوی زندگی شهرنشینان شانگهای، به سمت استودیو فیلم شانگهای در سونجیانگ برانید؛ مکانی که به شما این امکان را می دهد تا در میان صحنه های فیلم های محبوبتان قدم زده و از فیگور اکشن های بازیگران محبوب خود نیز دیدن کنید.

شهرک تامز

اگر از فرم یکنواخت و بدون تنوع شهر شانگهای خسته شده اید، با استفاده از مترو به شهرک تامز بروید و از سبک معماری قدیمی و سحرانگیز الهام گرفته از انگلیس بازدید نموده و لذت ببرید.

دهکده هلند

رویداد اکسپو تنها مکان موجود در شانگهای نیست که بتوانید از فرهنگ های مختلف بین المللی استفاده کنید و الگوبرداری کنید. برای لذت بردن از اتمسفری جذاب و اروپایی به دهکده هلند در نزدیکی شانگهای بروید.

جیتانگ

این شهر کوچک آبی که در نزدیکی شانگهای واقع شده است، تکه سرزمینی آرام از بهشت است. با خیال آسوده از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید و تجربه قدم زدن در آن را به خاطر بسپارید.

جزیره شنگسی

این سفر یک روزه به جزیره شنگسی با خود تجربه های زیادی به همراه دارد؛ از آفتاب دریافت گرفته تا قدم زدن روی شن و ماسه ها و چشیدن طعم غذاهای دریایی متنوع! از خوردن صبحانه در هتل صرف نظر کنید، صندل های ساحلی خود را بپوشید، سوار قایق شوید و تا می توانید از ماهی تازه، میگو و به خصوص حلزون های پرزدار نوش جان کنید.

ووژن

شهر قدیمی The Old City واقع در ووژن یک گریز رویایی مملو از ساختمان های قدیمی قهوه ای رنگ چینی بوده که در دو طرف آب های سبز رودخانه امتداد یافته اند. با گشت و گذار در این مورد از مکان های دیدنی اطراف شانگهای می توانید با روش طبخ مواد غذایی در این مکان هم آشنا شوید و شاید برایتان جذاب و مفید واقع گردد. همچنین، می توانید المان های مدرن و جذابی را هم در این منطقه از نزدیک مشاهده کنید.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از مشهورترین جاهای دیدنی اطراف شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از مشهورترین جاهای دیدنی اطراف شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید