محوطه ها و پروژه های گردشگری کرمانشاه برای معلولین و سالمندان مناسب سازی می شوند

به گزارش وبلاگ اندورید، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، محوطه ها و پروژه های گردشگری کرمانشاه برای معلولین و سالمندان مناسب سازی می شوند.

محوطه ها و پروژه های گردشگری کرمانشاه برای معلولین و سالمندان مناسب سازی می شوند

جبار گوهری در دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل که با حضور نمایندگان استانداری و مدیریت برنامه ریزی برگزار گردید، اظهار کرد: مناسب سازی در این اداره کل شامل ساختمان های اداری در سطح استان و اماکن و تاسیسات توریستی، محوط های تاریخی و فرهنگی با شاخص هایی مانند آسانسور، اختلاف ارتفاع در مسیرهای حرکتی ورودی ها، رمپ های ورودی سرویس های بهداشتی با موضوع معلولین، جانبازان و سالمندان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ثبت جهانی بعضی آثار مانند اورامانات و لزوم جذب توریست و نیز افرایش سالمندان در خانواده ها باید مبحث مناسب سازی تاسیسات توریستی در اولویت قرار گیرد.

او اضافه نمود: با توجه به مسائل مذکور معاونت های توریستی و میراث فرهنگی در حوزه تاسیسات توریستی و محوطه های تاریخی و فرهنگی نسبت به معرفی کارشناسی اختصاصی برای آنالیز زیرساخت ها و شاخص های مناسب سازی و نظارت بر پیمانکاران و تطابق پروژه ها با این شاخص ها اقدام نمایند.

گوهری تاکید نمود: بعلاوه در هنگام عقد قرارداد با پیمانکاران با توجه به دستورالعمل های موجود این موضوع گنجانده و نظارت گردد.

در ادامه جلسه امتیازات کسب شده در سال گذشته آنالیز و نحوه اصلاح و راهکارهای افزایش امتیازات در شاخص های معین شده به بحث گذاشته شد. بعلاوه مقرر شد کارشناسان با توجه به شاخص ها اقدام به آنالیز اماکن و محوطه ها نموده و با نیازسنجی و مستند سازی انجام شده اقدام به اخذ اعتبار نمایند.

منبع: همگردی

به "محوطه ها و پروژه های گردشگری کرمانشاه برای معلولین و سالمندان مناسب سازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محوطه ها و پروژه های گردشگری کرمانشاه برای معلولین و سالمندان مناسب سازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید