علیرضا جاویدنیا مهمان پرنیان صدا می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید، برنامه پرنیان صدا آدینه، 23 مهرماه میزبان علیرضا جاویدنیا، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو می گردد.

علیرضا جاویدنیا مهمان پرنیان صدا می گردد

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دومین قسمت از مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا آدینه، 23 مهرماه ساعت 20 با حضور علیرضا جاویدنیا به روی آنتن می رود. این هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون در این برنامه از نیم قرن فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون می گوید.

در برنامه پیش روی پرنیان صدا بخش های متنوعی برای مخاطبان پخش خواهد شد. پخش قطعه ای ریتمیک با هنرمندی منوچهر نوذری و مقبلی، انتخاب بخشی از مجموعه طنز کوتاه سال های گذشته برنامه شما و رادیو و آدینه ایرانی و معرفی برنامه معروف جانی دالر و هنرمندانی که در این مجموعه هنرنمایی نموده اند، از جمله بخش های این برنامه است.

بعلاوه در دومین قسمت از مجموعه پرنیان صدا دکلمه ای به مناسبت آغاز فصل پاییز و ماه مدرسه با هنرمندی پریچهر بهروان و قطعه ای از ترانه معروف ماشین مشتی ممدلی با اجرای جواد بدیع زاده پخش خواهد شد.

به گزارش وبلاگ اندورید، برنامه پرنیان صدا به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که آدینه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "علیرضا جاویدنیا مهمان پرنیان صدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا جاویدنیا مهمان پرنیان صدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید