سامسونگ انتظار ندارد فروش سری گلکسی S21 رشد زیادی داشته باشد

به گزارش وبلاگ اندورید، سامسونگ مدتی قبل از سری گلکسی S21 رونمایی کرد که ارزان ترین گوشی این خانواده با قیمت 800 دلاری راهی بازار شده و گران ترین مدل یعنی S21 اولترا هم نسبت به نسل قبلی ارتقاهای قابل توجهی را دریافت نموده است.

سامسونگ انتظار ندارد فروش سری گلکسی S21 رشد زیادی داشته باشد

این گوشی ها با وجود اینکه در مقایسه با نسل قبلی قیمت مناسب تری دارند و انتظار می رفت فروش بیشتری داشته باشند، اما سایت The Elec گزارش داده سامسونگ انتظار خود را از فروش این گوشی ها پایین آورده است. گفته می گردد سامسونگ تخمین زده که در امسال میلادی می تواند حدود 26 میلیون گوشی از این سری را به فروش برساند.

نکته قابل توجه این است که در سال 2020 گوشی های S20 هم تقریبا در همین تعداد به فروش رسیده اند و این میزان فروش برای سامسونگ پایین تر از حد انتظار بوده است. طبق این گزارش، این تخمین جدید سامسونگ با توجه به تأثیرات بحران کرونا و تعطیلی فروشگاه ها به دست آمده است.

مدیران سامسونگ پیش بینی نموده اند که مدل پایه این سری یعنی گلکسی S21 حدود 40 درصد از فروش را تشکیل خواهد داد و مدل های پلاس و اولترا هم هرکدام می توانند حدود 30 درصد از فروش را از آن خود نمایند. گویا سامسونگ تخمین زده که تقاضا برای مدل اولترا بیشتر از نسل قبلی خواهد بود.

روی هم رفته تصمیم سامسونگ برای کاهش قیمت گوشی های گلکسی S21 حرکت مثبتی محسوب می گردد و امیدواریم دیگر شرکت ها هم چنین روندی را در پیش بگیرند.

  • تغییرات قیمت گوشی های سری گلکسی S سامسونگ طی 11 سال گذشته

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ انتظار ندارد فروش سری گلکسی S21 رشد زیادی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ انتظار ندارد فروش سری گلکسی S21 رشد زیادی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید