رونمایی نوین هاب از ویژگی نو دایرکت هوشمند اینستاگرام

به گزارش وبلاگ اندورید، نوین هاب، یک پلتفرم در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی در ایران است که امکاناتی از جمله زمانبندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت ها و دایرکت ها، بررسی شبکه های اجتماعی را با توجه به اهمیت روزافزون شبکه های اجتماعی کسب و کارها را در جهت رشد شبکه های اجتماعی و افزایش فروش خدمات و محصولات کمک کند.

رونمایی نوین هاب از ویژگی نو دایرکت هوشمند اینستاگرام

در آخرین به روزرسانی ، نوین هاب یک قابلیت دایرکت هوشمند اینستاگرام اضافه شده که به کاربران، اینفلوئنسرها و فروشگاه های اینستاگرامی یاری می نماید تا به سرعت و بدون احتیاج به مداخله دستی، به پیغام های مخاطبین خود در اینستاگرام پاسخ دهند.

  • از ویژگی های اصلی این به روزرسانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ربات پاسخ دهی اتوماتیک: کلمه یا عبارات معینی را تنظیم کنید که در صورت استفاده به وسیله کاربر در قسمت دایرکت اینستاگرام، به طور اتوماتیک پیغامی آماده یا یک فهرست از محصولات و خدمات شما برای او ارسال می گردد. با بهره برداری از این امکان، مخاطبین شما حس می نمایند که همیشه کسی هست تا به آن ها هدایت کند و به سوالاتشان پاسخ دهد.

منوی پیغام های دایرکت: در این بخش، شما قابلیت اضافه کردن چندین دکمه به پیغام های خصوصی اینستاگرام خود را دارید. زمانی که کاربر وارد بخش پیغام ها می گردد، این دکمه ها برایش قابل مشاهده است. به وسیله این دکمه ها، شما می توانید به کاربران لینک ها، مطالب، پرسش های متداول، توضیحات محصولات و خدمات و حتی امکان اتصال به پشتیبانی را ارایه کنید.

سوالات متداول: با این قابلیت تازه شما سوالات متداولی را بصورت پیشفرض به کابر نمایش دهید که کاربر به محض ورود به قسمت دایرکت اکانت شما آنها را مشاهده خواهد نمود. هنگامی که کاربر بر روی یک سوال معین کلیک می نماید، پاسخ مرتبط با آن برایش ارسال می گردد. این ویژگی به شما یاری می نماید تا به راحتی و سریعاً به پرسش های مکرر مخاطبین خود جواب دهید.

ساخت محصولات و خدمات: اگر شما آیتم های متنوعی برای عرضه دارید، نوین هاب به شما امکان می دهد که این آیتم ها را به شکل یک فهرست مجذوب کننده و قابل دسترس در بخش دایرکت اینستاگرام خود نمایش دهید. با استفاده از دکمه هایی همانند خرید یا اطلاعات بیشتر، شما می توانید افراد را به اقدام به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر تشویق کنید و در نتیجه فروش خود را بیافزایید.

ویژگی دایرکت هوشمند اینستاگرام به شما امکان می دهد که به راحتی دایرکت های خود را مدیریت کنید. به وسیله چنین قابلیتی نه تنها می توانید زمان خود را بهینه سازی کنید، بلکه می توانید فروش محصولات و خدماتتان را نیز تقویت کنید.

منبع: مجله شنبه

به "رونمایی نوین هاب از ویژگی نو دایرکت هوشمند اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی نوین هاب از ویژگی نو دایرکت هوشمند اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید