ردیابی دوچرخه در بیش از 100 کشور دنیا

به گزارش وبلاگ اندورید، قفل دوچرخه هوشمند LINKA LEO GPS می تواند حرکات دوچرخه شما را در بیش از 100 کشور دنیا ردیابی کند. این موضوع برای افرادی که به دوچرخه سواری عادت دارند بسیار مفید خواهد بود.

ردیابی دوچرخه در بیش از 100 کشور دنیا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مهم نیست که کجای دنیا هستید، با این ردیاب هوشمند می توانید بدانید که دوچرخه شما دقیقا کجاست. این ردیابی هوشمند تا حد زیادی با مشکل سرقت دوچرخه نیز مبارزه می نماید.

بیشتر بدانید:

چگونه از راه دور قفل بودن درب خانه را آنالیز کنیم؟+تصاویر

قفل هوشمندی که امنیت همه وسایل شما را تضمین می نماید

قفل هوشمندی که امنیت خانه را تضمین می نماید / از اپلیکیشن اختصصی تا قابلیت کنترل از راه دور

با استفاده از این ابزار هوشمند، قادر خواهید بود حرکات دوچرخه خود را در بیش از 100 کشور دنیا مشاهده کنید، شاید تصور کنید این ویژگی چندان مفید نیست، اما برای افرادی که دوست دارند با دوچرخه دنیاگردی نمایند، همین ویژگی بسیار کارامد و مفید خواهد بود.

LEO برای کاربران هشدار های ضربتی را ارائه می دهد و بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که ایمنی دوچرخه شما تضمینی است. علاوه بر این، قفل دوچرخه هوشمند دسترسی بی عیب و نقصی را برای شما فراهم می نماید تا بتوانید کار های خود را راحت و بی دردسر انجام دهید.

به علاوه این قفل هوشمند با قاب های دوچرخه برقی نیز سازگار است. این قفل دارای GPS است وبه لطف زنگ ضد سرقت 90 دسی بل، احتمال سرقت را به حداقل می رساند. قیمت این محصول 270 دلار است.

منبع: انتخاب

به "ردیابی دوچرخه در بیش از 100 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردیابی دوچرخه در بیش از 100 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید