خرید گیپور کاغذی

به گزارش وبلاگ اندورید، خرید کاغذ گیپور معمولا به عنوان یکی از لوازم قنادی شناخته می شود اما این وسیله کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از کاربرد های کاغذ دانتل یا گیپور در بسته بندی است. این کاغذ سفید و گرد انتخابی ارزان قیمت و در دسترس برای تزیین جعبه آماده و پاکت آماده بسته بندی است. اضافه کردن کاغذ گیپوری به یک پاکت کرافت ساده می تواند این بسته بندی را بسیار شیک و زیبا کند. حتی هدایای تبلیغاتی کوچک را می توان به کمک این کاغذ تزیین کرد. یکی دیگر از کاربردهای محبوب گیپور کاغذی در مجالس عروسی و تزیین دسته گل، کارت دعوت، ساک هدیه و… است.

خرید گیپور کاغذی

تزیین پاکت کرافت با کاغذ گیپور

کاغذ گیپور برای تزیین دکوراسیون و پذیرایی از مهمان هم استفاده می شود. این کاغذ به عنوان زیر بشقابی و زیر لیوانی یک بار مصرف و تزیینی میز غذا خوری را زیبا خواهد کرد. نوع مقوایی این محصول هم در قنادی به عنوان زیر کیکی و شیرینی استفاده می شود. شما هم می توانید از کاغذ دانتل در خانه به همین منظور استفاده کنید.

کاغذ گیپور زیر بشقابی

در دکوراسیون خانه از کاغذ گیپور برای تزیین گلدان، لیوان، میز ناهارخوری و… استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از کاغذ دانتل هر گلدانی را زیبا کنید یا از این کاغذ ها به عنوان زیر گلدانی استفاده کنید.

کاغذ گیپور تزیینی

یکی از استفاده های معروف کاغذ گیپور در کیک و شیرینی پزی است. معمولا از گیپور خوراکی برای تزیین کیک استفاده می شود یا با کمک گرفتن از کاغذ طرح گیپور پترن های زیبای را روی کیک و شیرینی پیاده می کنند. همچنین از این محصول برای دور پیچ ساندویچ یا تزیین غذاهای مهمانی مثل دسر و فینگر فود هم استفاده می شود.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید گیپور کاغذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید گیپور کاغذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید