جنگ تجاری؛ هنگامی که ترامپ به چپ و راست خود شاخ می زند

به گزارش وبلاگ اندورید، روزنامه رای الیوم در مطلبی با اشاره به جنگ تجاری ترامپ با دیگر کشورها از ترامپ و دار و دسته وی به عنوان مشتی راهزن که بزرگترین جنگ تجاری در تاریخ دنیا اقتصاد را موجب شده یاد کرده و آورده است: دنیا این روزها در آستانه جنگ تجاری دنیای به سبب اقداماتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با افزایش تعرفه گمرکی واردات دیگر کشورهای دنیا به ویژه چین و اروپا به آمریکا انجام می دهد، قرار گرفته است.

جنگ تجاری؛ هنگامی که ترامپ به چپ و راست خود شاخ می زند

این رسانه می نویسد: رهبران چین تصمیم به مقابله به مثل گرفته اند اما ترس از افزایش سقف این جنگ از سوی رئیس جمهور آمریکا وجود دارد. جنگ تجاری ترامپ فقط چین را هدف قرار نداده است بلکه بیشتر همپیمانان آمریکا در اروپا، کانادا، مکزیک و آمریکایی جنوبی را نیز هدف قرار داده که این به فروپاشی اقتصادی در پنج قاره می انجامد.

رای الیوم بیان نمود: کل دنیا در برابر دولت آمریکا که اقتصاد آمریکا و دنیا را بر اساس شیوه راهزنان اداره می کند، قرار گرفته است؛ موضوعی که تحرک دنیا در برابر این باند و مهار خطرات ویرانگر را ضروری می کند.

این رسانه می نویسد: رئیس جمهور آمریکا مانند گاوی خشمگین به چپ و راست خود شاخ می زند و این تهدید برای منظومه اقتصادی دنیای و قوانین آن و عامل نابودی اش، است. هنگامی که برخی اقدامات ترامپ را در تناقض با منشور سازمان تجارت دنیای می دانند اینگونه پاسخ می دهد که اعتقادی به آن ندارد و آماده خروج از آن است مشابه خروج از دیگر سازمان های مانند یونسکو، کمیته حقوق بشر سازمان ملل و توافق هسته ای با ایران.

رای الیوم نوشت: شعار آمریکا در اولویت است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه گروه نژادپرست اطراف آن ترویج می کنند، به طور حتم به نابودی آمریکا و کل دنیا اگر آمریکایی ها قبل از دیگران برای براندازی وی و دولتش در اسرع وقت ممکن تحرکی انجام ندهند، منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جنگ تجاری؛ هنگامی که ترامپ به چپ و راست خود شاخ می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ تجاری؛ هنگامی که ترامپ به چپ و راست خود شاخ می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید