تصویر طراحی عجیب پزشک انگلیسی ، اولین بشقاب پرنده در بریتانیا چه زمانی مشاهده شد؟

به گزارش وبلاگ اندورید، نخستین پرونده مربوط به اشیاء ناشناس پرنده در بریتانیا کشف شد؛ پرونده ای که به سال 1742 و سطلنت جورج دوم بازمی گردد.

تصویر طراحی عجیب پزشک انگلیسی ، اولین بشقاب پرنده در بریتانیا چه زمانی مشاهده شد؟

به گزارش وبلاگ اندورید و به نقل از روزنامه سان، پزشکی به نام کرامول مورتیمر گزارش داد که یک بشقاب پرنده را در مرکز لندن دیده و حتی طرحی از این سفینه مرموز ترسیم کرده است.

مورتیمر، دبیر انجمن سلطنتی، در حالی که در 16 دسامبر ساعت 8:40 بعد از ظهر از خانه به کاخ وست مینستر می رفت، آن را بالای پارک سنت جیمز دید.

او نوشت: من دیدم که نوری از پشت درختان و خانه ها در جنوب تا غرب برخاست. هنگامی که به ارتفاع حدود 20 درجه رسید، تقریبا به موازات افق حرکت کرد و بر روی خانه ها رفت.

او بر این باور بود که قبل از اینکه آن را بر روی هایمارکت از دست بدهد، از منطقه بلومزبری گذشت.

مورتیمر افزود: حرکتش به قدری آهسته بود که بیش از نیم دقیقه توانستم آن زیر نظر و زمان کافی برای تأمل کامل در ظاهر آن را داشته باشم.

طرح او یک شیء مرموز شعله ور را نشان می دهد که از یک سو شعله ور است و بندهای آهنی دارد. او گفته است که، این یوفو، دم بلندی از نور داشته که به تدریج کمرنگ تر می شده است.

مورتیمر گزارش خود را در سال 1746 در ژورنال Philosophical Transactions, vol XLIII منتشر کرد که اخیراً منتشر شده است.

استیو مرا، کارشناس بریتانیایی بشقاب پرنده در این زمینه گفت: این اولین مورد در نوع خود است. مردم در یک بالکن شاهد آن بودند. آنها به خوبی این کار را انجام دادند که باعث تشویق تحقیقات مناسب در مورد آن شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر طراحی عجیب پزشک انگلیسی ، اولین بشقاب پرنده در بریتانیا چه زمانی مشاهده شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر طراحی عجیب پزشک انگلیسی ، اولین بشقاب پرنده در بریتانیا چه زمانی مشاهده شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید