تداوم ماجرای ایرانی ها و دیوید تیلور!

به گزارش وبلاگ اندورید، خبرنگاران: دیوید تیلور قرار نیست برابر حسن یزدانی مسابقه دهد؛ این خبری است که یکی دو روز گذشته به وسیله فدراسیون کشتی آمریکا منتشر شده و حسابی کام کشتی دوستان ایرانی را تلخ نموده است. ماجرا از این قرار است که پیش تر فدراسیون کشتی آمریکا با دعوت از تیم کشتی آزاد ایران خواسته بود دو تیم روز 23 بهمن در تگزاس، در دیداری محبت آمیز به مصاف هم بروند.

تداوم ماجرای ایرانی ها و دیوید تیلور!

به گزارش وبلاگ اندورید، پس از این دعوت که بعد از مسابقات جهانی رخ داد، شایعه شد که آمریکایی ها تاب شکست خوردن دیوید تیلور برابر حسن یزدانی را نداشته اند و از این رو خواسته اند تا بلافاصله تیم ملی کشتی آزاد ایران و ستاره 86 کیلوگرم این تیم یعنی حسن یزدانی به آمریکا سفر کند تا تیلور با رجحان احتمالی برابر حسن، روحیه از دست رفته را بازیابد.

دو روز پیش، اما معین شد که این تحلیل اصلا درست نیست، چون فدراسیون کشتی آمریکا اسامی نفراتی که قرار است با تیم ملی ایران مسابقه دهند را منتشر نموده و اصلا خبری از دیوید تیلور نیست. در واقع برخلاف انتظار، آن هایی که منتظر پنجمین رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور بودند متوجه شدند که قرار نیست چنین رقابتی شکل بگیرد. رقابتی که 3 مبارزه نخستش به سود دیوید تیلور رقم خورد و آخرین جدال در رقابت های جهانی با رجحان حسن یزدانی همراه شد.

نبودن نام دیوید تیلور در لیست کشتی گیرانی که قرار است با ایرانی ها روبرو گردد باعث شده تا برای چندمین بار، کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام این کشتی گیر آمریکایی بروند و برای دیوید تیلور از طرف حسن یزدانی با کلید واژه کینگ حسن کری بخوانند. البته که تعدادی از این کاربران هم خبر نداشته اند که قرار نیست این دو، بهمن ماه مسابقه دهند و نوشته اند که تیلور در مسابقه پیش رو دوباره از یزدانی شکست می خورد. مهمتر اینکه بسیاری از کاربران ایرانی کوشش نموده اند کری ورزشی بخوانند و فقط تعداد اندکی از ایرانی ها از واژه های نامناسبی استفاده نموده اند که آنهم در نوع خود ناپسند است.

جالب اینکه دیوید تیلور این روز ها بیش از هر زمان دیگری کامنت ایرانی زیر پست هایش می بیند و بیش از هر زمان دیگری در عمرش با نام حسن یزدانی در صفحه مجازی اش روبرو می گردد. البته که این دو خواه یا ناخواه رجحانن های جهان در وزن خودشان هستند و حتی جردن باروز افسانه ای از رقابت حسن یزدانی با دیوید تیلور به نام مسابقه پادشاه و جادوگر یاد نموده است.

منبع: فرارو

به "تداوم ماجرای ایرانی ها و دیوید تیلور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ماجرای ایرانی ها و دیوید تیلور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید