به دنبال اصلاح ساختار شهرداری برای انجام کارهای فاخر فرهنگی هستیم

به گزارش وبلاگ اندورید به نقل از معاونت ارتباطات و امور ربین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران با حضور در کتابفروشی های شهر تهران به آئین کتابگردی پرداختند.

به دنبال اصلاح ساختار شهرداری برای انجام کارهای فاخر فرهنگی هستیم

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در این آئین فرهنگی گفت: بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران بیش از 2 هزار میلیارد تومان است و یک هفتم بودجه شهر را به خود اختصاص داده است، از این روی ضرورت دارد تا اعضای شورای شهر تهران به حوزه های فرهنگی شهر اشراف داشته باشند تا در زمان های لازم به ارائه طرح ها و لوایح اثر بخش برای شهر بپردازند.

وی گفت: ساختار امروز شهرداری تهران به گونه ای است که بخش عمده ای از بودجه در نظر گرفته شده را حقوق و مزایای پرسنل می بلعد و اساسا بودجه ای برای انجام کارهای فاخر در شهر باقی نمی ماند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هم اکنون در حال کوشش برای اصلاح ساختار شهرداری هستیم تا هزینه ها با فعالیت های شاخص و کارهای فاخری که انجام می گیرد، پرداخت گردد.

محسن هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص تائید حکم پیروز حناچی در وزارت کشور گفت: هنوز موضوع فیصله پیدا نکرده است اما اخبار خوشایندی در خصوص تائید نماینده انتخاب شهردار تهران به گوش می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به دنبال اصلاح ساختار شهرداری برای انجام کارهای فاخر فرهنگی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال اصلاح ساختار شهرداری برای انجام کارهای فاخر فرهنگی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید