شروع توزیع یارانه تازه خرید خودرو ، یک خودرو خریداری کنید 85 میلیون یارانه بگیرید!

به گزارش وبلاگ اندورید، بازار خودرو در شرایط نابه سامانی به سر می برد. با وجود افزایش قابل توجه قیمت خودروهای داخلی در هفته های اخیر، تازه ترین آمارها از رشد دپوی خودروهای ناقص و تجاری نشده در پارکینگ های شرکت های خودروسازی حکایت دارد.

شروع توزیع یارانه تازه خرید خودرو ، یک خودرو خریداری کنید 85 میلیون یارانه بگیرید!

این افزایش قیمت خودرو و تغییرات نو نیز نه تنها شرایط را بهبود نداده بلکه باعث نارضایتی بیشتر خریدار و خودروساز شده است.

با این حال گروه خودروسازی ایران خودرو خبر از فروش فوق العاده نوی داده است.

چه خودروهایی عرضه می شوند؟

در فروش این هفته سه محصول راناپلاس با سقف شیشه ای، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به صورت فوق العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می گردد.

همه مدل های عرضه شده نسبت به بازار با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

رانا پلاس در حالی با قیمت 227 میلیون در این فروش فوق العاده فروش می رود که در بازار قیمت آن 270 میلیون تومان است. در واقع این یارانه 43 میلیونی در جیب کسانی می رود که در قرعه کشی برنده شوند.

پژو 207 هم در کارخانه 233 میلیون اما در بازار بیش از 355 میلیون تومان قیمت دارد. 122 میلیون تومان نیز در این خودرو یارانه توزیع خواهد شد.

دنا پلاس نیز در بازار بیش از 485 میلیون تومان و در کارخانه 393 میلیون تومان قیمت دارد. 92 میلیون تومان اختلاف را می توان یارانه برای فروش این خودرو در نظر گرفت.

با توجه به یارانه 43 میلیونی، 122 میلیونی و 92 میلیونی این سه مدل خودرو میانگین یارانه توزیعی در هر خودرو ایران خودرو 85 میلیون تومان می گردد.

سایت فروش ایران خودرو برای ثبت نام در این طرح از امروز سه شنبه به مدت سه روز فعال است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی به وسیله قرعه کشی شنبه هفته آینده 18 دی ماه انتخاب می شوند. مراسم قرعه کشی به وسیله سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند از امروز تا پنجشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش فروش خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "شروع توزیع یارانه تازه خرید خودرو ، یک خودرو خریداری کنید 85 میلیون یارانه بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع یارانه تازه خرید خودرو ، یک خودرو خریداری کنید 85 میلیون یارانه بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید